![]() |
doom3
ik heb geen idee of ik hier naar mag vragen maar ik doe het toch
weet iemad waar je de speelbare demo van doom 3 kan downloaden? |
Citaat:
|
mailen kan :rolleyes: ....
|
beter zoeken kan beter!
gebruik gewoon ff een p2p. In iedergeval speelde de leaked versie goed bij me! :D Maar geloof me, de dingen op de screenshots zijn géén gephotoshopte foto's. Het is echt "What you see, is what you get!" :) |
damn als je die niet kan vinden ben je het niet waard hem te krijgen ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wacht gewoon op de echte demo van Doom3. Die gelekte E3 demo is echt niet zoveel bijzonder, weet je hoe oud die is?
Beetje kansloos en het draait voor geen flikker als je niet minimaal 768MB geheugen hebt en een stevige videokaart. De uiteindelijke Doom3 zal ook heel anders zijn, en je spoiled gewoon de fun door het nu al deels te bekijken. Bekijk de trailer, die is geil genoeg. Nog een paar maandjes wachten... |
Citaat:
Om nog maar te zwijgen van hoe 31337 je bent als je tijd, schijfruimte en bandbreedte gaat spenderen aan zoiets shits. Wacht dan gewoon tot er een fatsoenlijke demo uitkomt, of desnoods een prebeta ofzo. Maar die leak is gewoon kut. |
Citaat:
|
Waar kan je die leak eigenlijk downloaden?
Niet dat ik em wil, maar gewoon om te weten |
Op Kazaa, of elk op ander p2p programma dwaalt die file wel ergens rond. mIRC geeft 'm je ook vast graag...
|
Citaat:
Kheb 't niet zo op p2p |
Sites? om doom 3 te downloaden?
hier ! |
@RPGFANATIC±
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal, bij deze krijg je een waarschuwing voor een WareZ-request. Illegale zooi wordt niet gewaardeerd, en wat jij doet valt daar onder, ook al vraag je het heel sneaky. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |