![]() |
Kijk Operatie
Lo all,
Kben vanmiddag naar de ortopheet geweest, en twas geen topper, kmoet kijk operatie (2e). Nou moesk zow formulier invulle met gewicht, lengte of je ooit eerder operatie hebt gehad etc. Nou stond er ook bij, rook je? Nou stond me ma dus mee te kijke, en hebk nee in gevult, maar ik doe het dus wel.. Zou die dokter het moette wete? Of is het niet zo van belang? Bedankt, |
lijkt me handig van wel, anders vragen ze het niet...sowieso is roken lastiger, ziekenhuis=openbaar gebouw, en daar mag je dus niet roken, dus moeten er aparte regelingen getroffen worden...maar 1 telefoontje en het is geregeld hoor (en je mammie hoeft het niet eens te weten te komen :) )
|
Citaat:
Maar medisch gezien kan het misschien wel van invloed zijn. |
bij ons in het ziekenhuis anders, mag je als je daar lichamelijk toe in staat bent naar buiten, onder begeleiding of hebben ze een speciale kamer met speciale ventilatie ofzo (tenminste dat begreep ik uit het verhaal van "mijn" arts)
gelukkig heb ik er verder geen last van, ik rook niet (maar moet wel een kijkoperatie :( ) |
Citaat:
|
Je moet het wel doorgeven want als je rookt gaat je bloeddruk kortstondig omhoog en gaat je hart sneller kloppen (= je bloed sneller stromen) dus als er iets mis gaat moeten ze wel weten waardoor dat komt en wat ze moeten doen.
Maar je bent 18? Mogen ze het nou echt nog niet weten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat om de verdoving. Het spul dat ze daarvoor gebruiken kan wel eens een ongelofelijk sterke reactie geven als het met bv. wiet in aanraking komt in je lichaam. DOORGEVEN DUS, domoor! |
Citaat:
|
Je mag geloof ik zowieso een dag van te voren geen drugs gebruiken, kun je door de verdoving heel misselijk van worden. En als je zegt dat je rookt, kunnen ze je van te voren advies geven dat je bv. een dag van te voren geen drugs gebruiken. 'K zou maar wel bellen, is wel zo handig en hoef je er ook niet meer druk over te maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |