![]() |
Musicals
De laatste tijd ben ik weer heel erg into musicals.
Zo lang als ik me kan herinneren kijk ik al naar Grease, The Sound of Music en Jesus Christ Superstar, maar m'n favorieten op het moment zijn The Rocky Horror Picture Show, Hedwig And The Angry Inch en Little Shop of Horrors. Wat zijn nou jullie favoriete musicals? |
Bne in december naar De drie musketiers geweest. Was geweldig! Maar de muziek van Chicago is ook heel erg goed. Hier en daar wel slecht vertaalt, want het komt natuurlijk uit het engels.
|
Ik had het eigenlijk over film musicals. De nederlandse vertalingen lijken me nogal slecht (n)
|
IK ben altijd al into musicals geweest!
Lijstje van gezien: Saturday night fever Aida 2x 3 musketiers Hamelen Grease Ik ga nog naar the lion king |
Titel aangepast.
Voor de duidelijkheid: Het gaat hier over filmmusicals. Voor de gewone kan je op Toneel en Cultuur terecht. Mocht dit uitlopen op een topic over gewone musicals wordt hij alsnog verplaatst. |
Musicals zijn geweldig!
Mijn favoriet is toch wel Jesus Christ Superstar, hoewel West Side Story er ook mag zijn. |
|
Citaat:
|
Ik hou eigenlijk niet zo erg van musicals, maar The Sound of Music is geweldig. Mary Poppins en West Side Story vond ik ook nog wel leuk, maar de rest niet. Maar ik moet zeggen dat ik ook niet veel musicals heb gezien.
|
Jesus Christ Superstar (1973). Ik vind Barry Dennen als Pilatus zo geweldig. :cool:
|
Grease blijft speciaal :)
|
Citaat:
ALERT The text you entered was not found. Ik haat musicals want er wordt zo irritant in gezongen. Jesus Christ Superstar is wel dope maar zou een stuk cooler zijn zonder die achterlijke liedjes. |
Moulin Rouge is een soort van musical, heel gaaf (y)
en vroegah was ik gek van West Side Story ennn verder weet ik het eigenlijk zo snel niet. |
Paint Your Wagon, maar alleen omdat Clint Eastwood daar in speelt (en zingt :s )! ;) Nee, van mij hoeven musicals dus niet zo...
|
Citaat:
Hoort die Willy Wonka ook onder de categorie musical? Die vond ik vroeger altijd vet :) Parodie's zoals in futurama en ongetwijfeld ook southpark ooit(?) vind ik nu beter. Hm maar das off topic :) Oh en de Musical aflevering van Buffy. Shit weer offtopic. |
Cannibal! The Musical en The Rocky Horror Picture Show.
|
Grease
Dirrty dancing Saterday night fever (eigelijk bijna ook de enige die ik heb gezien denk ik..) |
Ik heb een zwak voor moulin rouge :bloos: .
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |