![]() |
Reclame Presentatie en Communicatie
Weet iemand of van deze richting ook en Hbo opleiding bestaat?
Want ik kan alleen Mbo opleidingen hiervan vinden, anders krijg je communicatie&multi media design. liefs |
Er bestaat wel een HBO-opleiding Communicatie, maar ik weet niet of je dat bedoeld :)
|
JAH ik weet ut!! :D das in groningen, afgelopen zaterdag (20maart) was daar open dag. Ik moet zeggen dat het mij niet zo erg aansprak maar goed. Volgens mij is er verderop in het jaar nog een open dag. De school heet trouwens Hanzehogeschool Groningen.
|
Nee dat is Communicatie & Media
maar ik wil dan ook vooral wel Reclame erbij.. |
Bij HBO Communicatie krijg je ook reclame... en helemaal als je de afstudeerrichting Communicatie Creatief kiest. Is iig zo op INHOLLAND.
|
je zou ook eens naar den boch kunnen kijken of breda
www.akv.stjoost.nl das een soort van kunstacademie maar dan commercieler.. en mbo reclame presentatie communicatie is echt vet leuk! |
ook zou je eventueel mbo reclame presentatie en communicatie in 3 jaar kunnen doen, kan iedergeval op mijn school ( Nimeto)
|
HVA
Reclame Marketing & Communicatie Begin zelf ook in sept |
jah maar op mbo te gaan doen vind ik eigelijk een beetje jammer als je een havo diploma op zak hebt..
maar bedankt voor de reacties iig! :) Kus |
Krijg je bij Communicatie&Multi media Design ook Reclame dan? of is dat eigelijk heel veel met computers..
|
Hva Is HBO hoor :)
|
ja maar ik had het overde opleiding reclame presentatie & Communicatie :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |