![]() |
The Haunted Mansion
Wie gaat deze film zien in de bios??
Ik ckr wel..lijk me ckr lachuh met Ed :p Ik hoorde ook dat de special effects geweldig zijn! http://barros.rusf.ru/films/posters/...003_poster.jpg |
De trailer gaf me flashbacks van The Haunting (1999). Geen goed teken.
|
Citaat:
|
Ik vond em best leuk, verstand op nul natuurlijk.. Kga em ook nog wel in de bios kijken denk ik, als ik de loterij win.
|
Dit kan je volgens mij niet vergelijken met the haunting, want dat was een film voor een wat ouder publiek..
|
Citaat:
|
Ik heb Ghost van Micheal Jackson al gezien... denk dat ik zo wel alle spookhuisfilms heb meegemaakt:P
|
Eddie rocks ass (y)
|
neh
|
Citaat:
|
Is een Disney Film (n)
|
Citaat:
Around the world in 80 days is met jackie chan en arnold zwarteneger, en ook van disney. Als je de trailer gezien hebt, dan zeg je niet "uhuhuh Disney (n)" dus. :P |
Ik zag de trailer van deze film bij Pirates of the Carribean in september ofzo, dus ik dacht dat hij al tijden draaide tot ik er een paar dagen geleden een reclame van zag (net als Finding Nemo overigens). Maar goed, hij lijkt me op zich wel grappig voor een keer, maar geen film met een geweldige inhoud. Eddie Murphy is wel cool.
|
ik krijg bij de trailer een beetje een luigi's mansion gevoel bij :|
|
Citaat:
|
hahaha :s
|
Citaat:
De laatste paar jaar is ie echt slecht geworden, k bedoel: The adventures of Pluto Nash, Showtime en Daddy Day Care waren nou niet echt toppers, Eddie schnabbelt lekker bij :p Heb de trailer van The Haunted Mansion nog niet gezien eigenlijk. Misschien wel leuk om eens te huren. |
Eergister gedownload, binnenkort maar eens checken.
|
Is deze film net als Pirates ook gebaseerd op de attractie uit het pretpark?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moeilijk.. ehm.... Space Mountain??
|
ik wil 'm wel zien, heb er nog geen verwachtingen van
eddy is gewoon (y) , pluto nash vond ik daarentegen tegenvallen, maar daddy day care maakte weer alles goed. |
Citaat:
|
Ik ga m woensdag kijken in de bios :D :D :D (y)
|
Citaat:
Nee ik denk dat ze qua films gewoon eerst heel Frontierland afwerken, misschien dat ze daarna wel de andere landen doen ;) |
Pirates of the Caribbean was natuurlijk fantsy land :o :bloos: nouja, welke attractie wordt de volgende film??
|
"The Haunted Mansion" lijkt me echt een kutfilm. (n) Zeker omdat Eddie Murphy erin speelt; ik háát hem. Zijn films hebben zo'n laag niveau, dat alleen kinderen en laaggeschoolden zijn films leuk vinden. (n)
|
nee, harry potter is vet.
|
Citaat:
ik ben ook niet zo dol op Eddie Murphy, maar dat over die laaggeschoolden had je wel even weg mogen laten, Severus |
Nee, lijkt me niks.
|
Citaat:
|
Ben net naar de bios geweest en hijs wel leuk niet geweldig maar wel leuk en de special effects zijn echt zooo lauw (y)
|
tis een waardeloze kutfilm.
ik heb hem gisteravond gezien en vond het helemaal niks. er zaten wel leuke special effects in. maar de film is zo voorspelbaar en cliche-achtig. Ik ben teleurgesteld in Eddy. |
Ik ben al sinds een paar jaar teleurgesteld in Eddie. Zeg maar sinds hij verslaafd werd aan geld.
|
the haunted house, the haunted, the house on the haunted hill blablabla ik ga niet kijken want ik kan niet tegen horrorfilms.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Eddie Murphy meestal maar irritant en niet grappig, de voorstukjes leken me totaal niet leuk, dus ik ga die film niet zien.
|
Wanneer komt Space Mountain: The Movie en die western met Clint Eastwood, Big Thunder Mountain uit?
|
Citaat:
Anyway, ik heb voorstukjes gezien en die vind ik alles behalve grappig en het leek me wel eng. Ik vond het al raar dat Eddie Murphy daarin zou spelen Kijk ff op site: Genre: Comedy / Horror / Family / Fantasy (more) Maargoed, ik ben dus geen fan van horror en ook niet van Eddie dus nee (y) |
Citaat:
Het is in ieder geval dit: "zonde van je geld" |
Wéér zo'n gare 'grappige' familie-horror-film van Hollywoodse bodem :|
Het enige leuke uit de trailer was het einde met die zingende hoofden. |
Citaat:
das ook et enige leuke uit de film. :| |
Vrij kutte trailer, dus ik denk niet dat ik em ga zien..
|
Citaat:
Wat die site ook zegt. Niet alles met een spookhuis is horror, dit is geen horror. Punt. |
hmm, ga ik niet zien, ik zit niet echt te wachten op nog een "spookhuis"film
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |