![]() |
fictiedossier
voor nederlands moesten wij een aantal boeken lezen en daar een verslag maken voor in ons fictiedossier. Weet iemand misschen waar ik volledige verslagen kan afhalen om in mijn fictiedossier te stoppen???
alvast bedankt !!!!! |
iemand ???
|
wel euh, duh: www.scholieren.com uiteraard, bij huiswerk of zo, maar euh: het is wel niet de bedoeling dat je het zomaar afprint hé: je moet het wel wat aanpassen...
|
Het lijkt me de bedoeling dat je die boeken zelf moet lezen en er zelf verslagen over moet maken.. dus volgende keer eerder beginnen.
|
maar ik moet het morgen afhebben :(
|
Er zijn genoeg sites met boekverslagen.. maar die zijn niet allemaal even goed natuurlijk en als je citaten erbij moet hebben heb je sowieso een probleem denk k.
|
welke boeken zijn het?
|
laat maar.
ik ben um kwijt |
Citaat:
|
mn fictiedossier muts
|
Citaat:
Bovendien doe je er verstandig aan om dingen niet tot het laatste moment uit te stellen. Je weet wanneer je een bepaald iets af moet hebben, dus heb je van tevoren ruimschoots de tijd om er aan te werken. |
ik ga wel scheele en ik maak zelf wel uit wanneer ik iets doe
|
Citaat:
*o nee, die ben je natuurlijk ook kwijt omdat die ook bij het fictiedossier zat... :rolleyes:* |
:p grapjas :p
|
Zeg maar tegen de meester of juf dat het aaaaaallemaal onze schuld is. ;)
Het forum is geen huiswerkmachine die je kunt bevelen. Het kan een hulp zijn bij wat je zelf doet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |