![]() |
BH-bandjes
Misschien een beetje stom, maar het lijkt of ik altijd wel de enige ben die last heb van BH-bandjes die van je schouder afzakken. Hebben jullie dit nooit?
|
nee
|
ja, dat heb ik ook wel
|
moet je ze korter instellen met dat schuifding
|
Citaat:
|
Citaat:
wat voor muziek maken BH-bandjes eigenlijk? |
Citaat:
of een andere maat nemen ofzow :p |
Citaat:
wat ik me wel altijd al afvroeg, met wat kun je ze eten? :D ;) [weer-braaf-serieus] nee, nergens last van, tenzij ik moet rennen.. wat ik nooit doe aangezien ik gigantisch lui ben :o |
Yep
|
nop3 geen last van :rolleyes:
|
goh... wat zijn de jonges toch weer orgineel :rolleyes:
mujah, neej, kheb dur nie eg last van |
Citaat:
|
nooit last van
|
Citaat:
|
ik heb dr wel eens last van jah, ma ik moet ze ook 1 keer in de zoveel tijd inkorten, dus indd bh bandje instellen en dan moet t toch goed gaan(y) :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit last van...
|
nee, nooit last van.
|
ikke wel
*trekt bh bandje op* |
jeps en ik merk ut eigelijk niet eens meer :)
|
Hmm... nooooit last van gehad....
|
heb er soms wel last van, kan soms best irri zijn
|
ik heb er ook geen last van
|
wat een discussie :D
|
Citaat:
nee,ik heb daar geen last van,denk k :p |
ja, constant, irritant hé ;)
|
ja
|
Jazeker mensen ik heb DE oplossing daarop gevonden (eigenlijk mijn neefje maar das een lang verhaal) maak de bandjes langer (ja langer ja) en bind ze dan op je rug vast met een elastiekje en voila nooit zul je meer die irritante bandjes voelen afglijden.(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik niet ze meestal vast....
en bij gebrek aan bh dan heb ik helemaal geen last van :D |
Ligt eraan...Ik heb twee bh's die prima zitten..er is er eentje die afblijft zakken, maar dat komt omdat die bandjes rond zijn zeg maar..en mijn sportbh's blijven prima zitten..
Dus eigenlijk heb ik er niet zo veel last van... |
meestal plak ik ze gewoon vast ja, alleen is het dan altijd lastig als ik wil gaan douchen want dan krijg ik ze er niet meer af, maarja daarom douche ik me ook nooit meer :D
|
neuh eigenlijk geen last van, gewoon goed instellen met die schuifjes ja..
Alleen soms met volleyen ofzo, dat ie een beetje verplaatst.. mjah dat is zo weer verholpen.. niet echt last van ofzo |
ja, dus draag ik bijna nooit bh's, als dat ding maar zo weinig te verwerken krijgt dat er geeneens spanning op de bandjes staat heeft ie toch niet veel nut dan? kan ik het helpen dat ik springtietjes heb :cool:
|
Citaat:
|
Ja, soms, als ik heel moeilijk sta te dansen.
|
Citaat:
|
Bij 1 bh, irri, mah doe um daarom ook nooit meer aan :)
|
Koop een BH waarvan je de bandjes kan veranderen: Halter, kruis of gewoon.
Als je ze kruist of draagt in je nek heb je er geen last van, en anders wat strakker vast maken. |
Citaat:
|
Licht aan de BH. Ik heb redelijk smalle schouders dus let ik er altijd op of de bandjes breed op je schouders zitten of niet. Mischien moet je e ook iets beter afstellen, iets strakker doen dus zeg maar.
|
Nee eigenlijk niet, eerst wel, maar dan moet je die bandjuhs gewoon wat strakker maken... :p
|
Citaat:
Ik heb nooit last van afzakkende bh-bandjes, je kan namelijk de lengte instellen. |
Citaat:
Speciaal stappenplan zodat je bandjes niet afzakken: stap 1: hijs je bh-bandjes zo ver mogelijk omhoog stap 2: leg in bh-bandje 1 (willekeurig welke kant) een dikke vette knoop, liefst driedubbeldovergehaald en eventueel met strik stap 3: doe hetzelfde met het andere bh-bandje stap 4: bewonder het resultaat Klaar!!!!!!!!!! heej pssst...je kunt dr ook voor kiezen omdat malle versteldingetje te gebruiken, het klinkt als kul maar het schijnt te helpen! *plop* |
Bij 1 BH heb ik dat wel en dat is heel irritant! (n)
|
ik heb gister een nieuwe bh gekocht en daar heb ik het ook, zelfs als het bandje op de kleinste stand staat zeg maar, wat doe je dan?
|
Heej zonnetjes laat gewoon zitten staat wel tja euh kwetsbaar en dus sexy;)
|
heb alleen last van het losmaken van een bh :rolleyes:
rotdingen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |