![]() |
Beste drug comi's
Post hier de combi die je ervaren hebt die je het meeste aanspreekt, en post ook waarom en hoe het voelt
Ikzelf ga voor alcolhol & thc voel me wel lekker ontspannen maar een beetje 2 roezen maar ik ben goed stronken dus van beide heb ik het goede, kan nog goed praten door de alcohol en dus grappige verhalen --> lachkick magoed kben benieuwd naar andere combi's en hoe jullie je daar onder voelen |
mja ook maar alcohol en thc dan
|
is deze niet een tijdje geleden al langsgekomen?
ik denk idd alcohol en thc.. maar ook mdma en thc vind ik wel lekker.. niet teveel blow dan hoor...en een beetje op t eind van de avond.. |
Wiet + ephedra is wel tering tjill.
|
alcohol + thc is heerlijk :) zeker met een beetje goamuziek :cool:
salvia na een paar dikke j's slaat ook een stuk fijner en makkelijker in ;) :eek: |
Citaat:
Dan maar opnieuw. alcohol-thc-ephedra vage kruiden |
's Ochtends koffie met een sigaret. (y)
|
thc + nicotine (y)
|
alcohol + salvia
xtc + thc (behalve dan dat ik niet meer bewoog) hmz.. voor de rest gebruik ik over alcohol bij..maar of dat het nou beter of slechter maakt :confused: |
keta met pep :D
MDMA met pep :D watdanook met pep :D |
thc-bier
bier-chocolade maar liever thc |
ja, tv met thc
|
Citaat:
|
mdma en alcohol en THC ... eerst flink zuipen daarna een paar pilletjes is echt het alleheerlijkst en dan op het eind een jointje ... of 5.
EEn goeede dosis ephedra en wiet is ook echt superchill |
Alles in combi met alcohol is beter, want met alcohol voel ik me altijd wel goed.
Maar ik denk dat wiet en alcohol toch wel het grappigst is. :D |
paddo's + wiet
alcohol + wiet salvia + wiet + alcohol woodrose + morning glory wiet eigenlijk net als alcohol bijna overal :D denk dat de psychidelische + een lichte drug het elkkerst is... heerlijk trippen en beetje bij smoken bijv :bloos: (y) :D |
wiet met ephedra
salvia na wat wiet |
paddestoelen+mdma
|
mijn favoriete combo is heroïne & cocaïne. gewoon zalig gevoel in je lichaam. tussendoor nog een jointje erbij en voor de droge mond een biertje en het is perfect. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Combo's zijn nooit goed voor 't menselijk lijf :p ;)
Maareh, speed + alcohol, speed + mdma, speed + dmx, speed + meer speed, ghb + een bank en muziek, diazepines + alcohol, uhmz... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben net terug van m'n justitieassistent. 'k moet voor de rechtbank komen voor het bezit en gebruik van heroïne. ik riskeer een gevangenisstraf of een verplichte opname in een afkickcentrum. ik heb nu echt haatgevoelens tegenover het rechtssysteem. het is toch mijn lichaam en mijn geest. ik doe niemand kwaad (enkel mezelf) en daarom zou men mij in de bak steken. weeral problemen. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ALs ze je alleen op bezit pakken is dat zwaar lullig ja. Maar hoeveel had je bij je dan toen je gepakt werd?
|
Ik zie veel mensen pilletje en thc maar dan op het laatste.
Je kan beter pilletje nemen wachten tot die werkt en meteen een joint opsteken. De werking van de MDMA wordt versterkt en krijg je een heerlijk spacend gevoel niet trippend maar juist zeer relaxt. Als je het juist op het einde doet verzwakt juist de werking van MDMA. geen goed combo is eerst blowen,daarna plofje,daarna pilletje. Dan ga je je kut voelen kotsen,hoofdpijn noem maar op. Wat echt kut is eerst blowen daarna flink zuipen wat adhd pilletjes snuiven. Begin voel je niks neem je nog een pilletje,wordt je zwaar agressief. Na 4 uur begin je te beven en voel je ech echt vreselijk kut,soort van verkeerde trip 1 keer gedaan nooit meer,ik heb 3 uur in de regen gezeten,verder kon ik niks doen. Iemand zij volgens mij eerst zuipen en dan een pilletje. MDMA verzwakt juist sterk bij alcohol. Als die dan wel goed valt zit er speed in of MDA met licht Heroine. |
ja en dan val ik dus zowta ik slaap/./
maar wel relaxed.. |
wiet & wijven (srry voor taalgebruik :p)
|
Speed, alcohol en blowtjes vind ik altijd wel een fijne combo.
|
Citaat:
Ik bedoelde uiteraaaaaard DXM (k) :D Excuses voor deze grove, tekstueel foutief toegepaste afk. ^_^ |
Mjah, doe mij maar gewoon wiet en alcohol ;)
|
Citaat:
|
Hij woont naast me, is wel toffe peer hoor. Af en toe blowtje roken samen, toppie (Y).
|
Citaat:
o ja en sos en thc is ook relaxed |
Citaat:
Thc, amsterdamse **** ;) |
Citaat:
|
DMX praat ook altijd raar, snap er geen hol van, stomme gangsta taal, dus ik zeg altijd, hou je bek maar jonge, we gaan wel een filmpie tjekke in jou villa met je plasma tv'tje van 8 meter breed :P.
|
Citaat:
|
Hahahahahaha.
|
Citaat:
|
smoke + alcohol
speed + alcohol |
bier en wiet (y)
|
Citaat: