![]() |
geen zin meer - relatie?
hey
ik heb een relatie van 5maand lieve knappe leuke jongen... maar sinds een tweetal weken heb ik totaal geen zin meer in seks, ik word liever niet meer geknuffeld en gestreeld kent iemand dit gevoel? wat kan je er aandoen? het geeft me zo een vuil, eenzaam, droevig gevoel :( ik wil er zo graag wat aandoen, mijn vriend is echt een schat |
Citaat:
|
Ik heb het ook wel eens gehad.. Toen heb ik het gewoon even een weekje afgehouden en daarna werd ik weer zo ontzettend geil van hem (omdat we twee weken niet sex hadden).. dus als je echt nog veel van hem houdt, komt het vast wel goed denk ik.
|
ik weet het niet, ik heb geen nare ervaringen dat ik weet
maar heb dit al in vorige relaties ook eens gevoeld ik heb schrik om terug er voor te hopen, wil mezelf niet 'pushen' we hebben al meer dan 2weken geen seks gehad |
Misschien was het eerst zo dat je gewoon een beetje chagrijnig was en daardoor wat minder zin had, en had je daardoor na die paar dagen of na die week een gevoel van 'ja, maar nu moet het'. En als je denkt 'ik moet sex hebben, ik moet hem knuffelen', dan gaat het niet lukken...
|
Dit is misschien toch meer iets voor L&R.
|
Citaat:
|
keb hier ook wel eens last van....
|
het zijn nog maar twee weken, misschien komt het vanzelf weer terug...heb je veel stress en dingen aan je hoofd nu? dat kan je sekslust ook negatief beïnvloeden..
|
Elke relatie heeft zijn ups en downs
|
Citaat:
ja:) en sommige downs kunnen lang duren:( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |