![]() |
Foutste reclame op dit moment!
Wat vind jij nou echt de allerfoutste reclame op dit moment??
Bij mij staat toch zeker met stip op 1: de Dreft reclame waarin die kerel een meisje tegenkomt bij de afwasmiddelen en dan met die groene drup zit te lullen... OH MY GOD.. echt te fout als je het mij vraagt. Een grote ergenis is trouwens ook de postbank reclame, graauww :rolleyes: |
Die reclame van "een konijneijsje" van iglo. Walgelijk!
En die luierreclame van 'standje hijskraan'. Zowiezo zijn luierreclames over het algemeen strontvervelend.. |
kon dit niet in het andere reclame topic?
(en ja, je kunt in dat topic bést een subvraag maken als je het dik en groot neer zet) |
die van dat kopieerapparaatpapier.
|
Citaat:
Maar goed.. |
Offtopic: het is helaas niet aan ons maar aan de TS of FB's :)
|
" geen bericht , slecht bericht "
aarg.. bah... en daar komt nog bij dat het in je hoofd blijft zitten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
die van lenen met die hete pan..too worse!
|
Citaat:
Ik vind de 'aber why don't you follow me' toch wel enigszins vervelend worden nu. |
die van de postbank, waar ze na 2 ondervragingen durven te stellen dat nog steeds te veel Nederlanders te duur lenen; "inderdaad Suzanne"... echt afschieten met die 2
|
Die Hi-reclame, omg. :|
En alle reclames van Lenen.nl (die laatste is erg..)en Frisiaverzekeringen. Vast nog wel meer, maar ik kan er nu even niet opkomen. |
gordeldierrr.nl
|
Allemaal...?
|
Oh ik heb die gordeldier dinges ook gezien afgelopen weekend. Dat gordeldier klinkt wel alsof de vering van zijn auto het niet doet en ze op een hobbelige weg rijden.
"Stuur maar door" vind ik nog steeds (y) (maar ik maak er hele melige gebaren bij, dus misschien ligt het daaraan) Die vent kijkt op het laatst trouwens :mad: |
Al de leningreclames, maar lenen.nl spant wel de kroon: "En van het overige geld heb ik dit leuke truitje gekocht". Afschuwelijk.
|
Citaat:
Welke ik ook vervelend vind. die van lenen.nl " Ojaaa.. En ook nog een leuk truitje " |
ohw.. had niet gezien dat jij dat ook net zei..
hij is echt erg... alle lenen zooi is erg... |
Citaat:
En die van Polis Direct ofzo, dat mensen geld uit hun auto's gooien, onder het motto "ze betalen veelste veel" ("Want alleen níet verzekeren is goedkoper") :( :( :( :( :( |
Die van: De kantine is niet best, maar wel beter dan je haar!
En die van de postbank, met dat ie voor dat bedrijf gaat staan ofzo en dan gesprek met die man en dan maakt ie zo'n domme opmerking op t laatst waarvan ik denk: ja.... en nu? |
Citaat:
|
-Dreft met de drup idd
-Geen bericht, slecht bericht ook -Postbank met Xander in leeuwenpak (n) |
Al die leningreclames zijn kut, die ene van die schoonmaakkneus met die bril is ook fout, maar die is dan weer wel leuk.
|
Ow wacht, nee de slechtse en foutste reclame is die met die 2 koppels die aan het tafelvoetballen zijn. "Zo, netjes" zegt de ene man tegen die andere als hij gewonnen heeft. "Nétjes? Weet je wát netjes is??"
Zie je het al voor je: jij en je vriendin hebben een bevriend stelletje op bezoek, je bent aan het tafelvoetballen (op zich al ongeloofwaardig genoeg) en dan begint je vriend (of jíj) opeens over schoonmaken en pakt er de Swiffer bij.Gezellig! :rolleyes: |
Citaat:
En die van 'doe eens wat aan je haar' begint toch ook sterk over mijn toleratiegrens heen te komen. Volgens mij was ik nog die pimpin' druppel van dreft vergeten. |
al die lening reclames. dat mensen vertellen dat ze niet wisten dat ze hun lening goedkoper konden maken,.... bleh....
|
leningen
schoonmaakmiddelen luiers maandverband cosmetica (behalve die van blistex) allemaal slechte reclames, vrijwel altijd. En die loze van de postbank, ja. Hoe dan ook zij postbankreclames niet geweldig, maar die loze, die is wel écht erg. |
Die van de Postbank.
|
Citaat:
|
de foutste reclame vind ik toch echt die van ANDRELON met die "doe ff iets aan je haar" shit he wa is er nou weer mis met haar egt dom voor mensen die er zo bij lopen is toch niks mis mee?
|
en trouwens reclame = gewoon kut
|
Geen bericht, slecht bericht.
|
De foutste en slechtse reclame van het moment vind ik die van dat meisje op een kopieërapparaat.
De blaadjes zijn op en ze liggen nét iets te hoog om ze zo te pakken, dus gaat ze op het kopieërapparaat zitten. Terwijl er een jongen binnen komt, drukt ze met haar knie op een knopje en 'werkt het kopieërapparaat weer'... Je snapt wat er gebeurt... Die reclame vind ik zó slecht, omdat ie zó niet Nederlands is! En hij klopt dus gewoon niet... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is WEL een lekker wijf! [/oppervlakkig mode] |
Citaat:
|
Die nieuwe van lenen.nl, met die bank. :| Te triest gewoon.
En die van Swiffer is zwaar irritant. Kijk, dat je op Swiffer komt onder een potje tafelvoetbal is al erg, maar dat je dan ook het idee krijgt het Swifferen te gaan verslaan is helemaal idioot. :s |
die van die haal alles uit de kabel reclame met die mollen onder de grond die tv gaan kijken en gaan internetten enzo VRESELIJK !!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Whaha ik vind hem geweldig :p.. Net als die met dat konijnenijsje.. haha zo leuk :D Ik vind die van de DubbelFriss een Kutreclame.. Té vaak gezien :s |
Citaat:
;) |
Of die limburgse doos die de spotjes van de snsbank inspreekt. :| Ik heb zo'n hekel aan accenten in reclames!
|
Citaat:
Maar die "beste groanjeneiver van de heeile wereld" is weer wel geinig Mora daarintegen niet.. (n) |
De (af)wasmiddel reclames. Waar zo'n enge man/vrouw (vaak zie je het verschil niet) je verteld hoever hun nieuwe spul door dringt in de vezels...
|
Oh er schiet er mij een te binnen die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Ook een reclame voor een reinigingsmiddel en dan is zo'n gast aan het schoonmaken ( :eek: ) en dan komen er 2 van die mutsen hem een beetje belachelijk maken. Vooral die met dat rooie haar met haar "mammie".
Afschieten die hap. :o |
Citaat:
hehe.. :P |
Stuur maar door, stuur maar door, pass maar door, pass maar door ....
Die ja.... |
Douwe Egberts half Cafeïne reclame :rolleyes:
Die van Dreft is nog wel het meest dramatisch |
die van de da afslankpleisters
hij komt niet zo vaak en tot nu toe kende niemand em eigenlijk. maar hij zooooo slecht geacteerd, echt de slechtste reclame die ik ooit heb gezien!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |