![]() |
Is de Asus p4s800 een goed moederbord?
Ik heb onderdelen als p4 en ddr geheugen pc2700.
Deze dingen wou ik gewoon blijven gebruiken, evenals de 250 watt voeding ed. Is dit dan een goede keuze? Asus p4s800 P4S800 (SiS 648FX) Series SiSŪ648FX Chipset Intel 800 MHz FSB Hyper-Threading technology support AGP 8X technology DDR 400 Memory Wi-Fi slot for optional wireless LAN upgrade http://www.asus.com/products/mb/sock.../overview.htm# |
Waarom zou je het niet kunnen gebruiken?
Ik raad je alleen geen Asus aan.. |
Ik raad je wel een asus aan. Ik heb geen pentium 4 maar een amd xp met een asus a7n8x-x en dit moederbord werkt perfect.
Maar ik weet niet hoe dat met pentium 4 zit natuurlijk. |
Lijkt me een goed bordje, al ben ik niet op de hoogte vd prestaties van die chipset. Heb zelf een p4c800-e dlx, a7n8x en een wat ouder bord van asus met een slot 1 socket (p3v4x). Alle drie stabiele plankjes met de nodige features. Dat wifi-slot is trouwens ook erg handig, voor 18 euro koop je een Asus wifi kaart terwijl een PCI kaart van Linksys zo'n 59 euro kost.
|
WFT, waarom geen asus? Ik had het wel geweten hoor, ik zit hier nu met een pokke msi bordje dat je nie eens fatsoenlijk kan overclocken. Had ik de asus versie met dezelfde chipset gehad, was men pc nu een racemonster geweest.
Als ik je niet iets wiilt hebben, dan is het een msi bordje. Nja, ze zijn verder wel stabiel. Maar ik had veel liever asus gehad, die presteren ook nog eens beter. |
Mooi, heb hem besteld. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |