![]() |
internetgedrag
Hallo allemaal!
Ik ben voor mijn studie, Communicatiewetenschap aan de UvA bezig met een onderzoek over internetgebruik en de sociale kenmerken hiervan. Als je klikt op onderstaande link vind je een vragenlijst. De vragenlijst kost je ongeveer 10 minuten om in te vullen. http://www2.fmg.uva.nl/comlab/surveys/lo_groepD.html Ik stel je medewerking zeer op prijs, uiteraard worden alle gegevens geheel anoniem verwerkt. Bij voorbaat dank!! Groeten, Marieke Vragenlijst |
kenmerk 1; internetters zijn lui en stellen lange vragenlijsten niet op prijs :D
|
Citaat:
|
Kanttekening bij vraag 21. Ik heb bij alles 'niet' ingevuld omdat dankzij KPN mijn internet een paar dagen heeft platgelegen.
Bij vraag 23 mis ik een optie: voor mijn werk/school |
Citaat:
|
done
|
pfff, bij het derde deel ben ik gestopt hoor
|
Citaat:
Ik wil wat wat dingen aanvinken, maar ga geen complete regels lezen... |
Ik vond het ook nogal een wat lange enquete. (n)
|
gedaan, maar viel me erg tegen inderdaad (n)
|
waarom vragen jullie of we allochtoon zijn?
wat heeft dat met internet ed te maken? wil ik gewoon ff weten.:) |
Citaat:
|
Done.
|
damn.. ik heb m ingevuld, maar wat lang.
en heel veel dubbele vragen. |
Klaar :)
|
Citaat:
|
Done.
Zo lang was die niet, maar inderdaad veel dubbele vragen. |
Gedaan!!
|
Wat een lang onderzoek zeg. Maar ik heb gedaan.
|
done. maar niet in tien minuten.
|
ik heb tien vragen goed ingevuld, toen twintig vraagstukken neutraal, en toen ben ik maar gestopt.
|
Gedaan, eerder al.
|
Vooruit dan maar.
|
Hoevaak gaan we deze nog tegen komen?
|
Ik heb geen inkomen en werk. En ik heb alleen het basisonderwijs nog afgerond :|
|
Citaat:
|
als je communicatiewetenschap in amsterdam gaat studeren, moe tje natuurlijk wel naar de vu gaan he;)
|
zo erg verveel ik me ook weer niet
|
Flikker toch op, tien minuten :|
Minstens een half uur. |
beeeeetje lang (n)
|
Nee.
|
snik weer een half uur weg ik had ut zo goed ergens anders aan kunnen besteden volgende x doe ik geen enquete meer :p
|
Nou je hebt in iedergeval genoeg feedback over de enquete mocht je voor je school nog een evaluatieverslag moeten opleveren. ;)
|
Citaat:
|
Nee, hij is mij een beetje te lang. :)
|
Lol na een kwartier ben ik gestopt :rolleyes:
|
Te lang voor mij.
|
Wat akelig lang, volgens mij werkt dat nooit... de helft van de mensen die het invult, zal op een gegeven moment maar 'neutraal' in vullen telkens.
Maar ik heb het wel helemaal doorstaan... |
ik was bijna odneraan en ik dacht: wat zeiken jullie nou, 2 minuten e maar 14 dubbele vragen (bij wijze van spreken)
en toen zag ik dat het pas deel 1 was :| |
Mooi niet.
|
Citaat:
|
10 minuten? :o Sorry, dat doe ik morgen wel...
|
Citaat:
|
Na alle reply's hierboven gelezen te hebben, heb ik besloten er niet aan te beginnen.
|
Ik heb je onderzoek compleet ingevuld, het heeft me alleen meer dan de door jou aangegeven 10 minuten gekost.
|
Citaat:
|
Done
|
done. In 14 minuten. :o
|
16 minuten
|
Done
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |