![]() |
Ik [zoek] een kamer in Utrecht.
Volop bezig met kamernet en alle andere mogelijke sites (voor zover ik weet). Iemand die voor mij een goede tip heeft / of zelf al op die weg aan een kamer gekomen is in Utrecht? Ik ben niet kieskeurig, alleen graag 10 m2 of meer. :)
|
ik vind 10m2 toch best kieskeurig...
|
Ik niet, eigenlijk. Daar valt al nauwelijks op te leven lijkt me.
|
Citaat:
Zolang je er een bed en bureau in kan zetten, kun je tijdelijk vooruit... Maar als je op een half uur woont, zou ik idd niet genoegen nemen met minder. |
Najah, ik dacht: 10 m2, dat is... wat? 2 bij 5? Nou, dat vind ik wel weinig :D maar goed, als je dr maar ff woont is het natuurlijk niet erg.
Ik wens de topicstarter overigens veel succes met zoeken, makkelijk is het niet (ga zelf volgend jaar in Utrecht wonen :s drama!) |
ik heb 12, dacht het erg klein zal zijn maar het valt eigenlijk best mee...
|
Ik heb op 11m2 gezeten en dat ging prima. Ik weet niet of jullie je al een beetje hebben georienteerd op Utrecht, maar ze vragen net zo lief 275 euro voor 7 m2. Dan betaal ik dus liever 300 voor 12 ofzo.
Ik zit momenteel in Utrecht, ik logeer bij mijn vriend, maar op korte termijn wil ik zelf iets hebben. Heb deze week ook al twee bezichtigingen en ben afgelopen zaterdag begonnen met zoeken, dus valt wel mee, vooral met dat kieskeurig zijn. ;) Ik vroeg me gewoon af hoe anderen een kamer hebben gevonden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |