![]() |
nadeel van in nederland wonen
kom maar op :)
weliswaar wat negatief topic majaaaaa als je wil mag je ook voordelen erbij zetten, anders worden we zo :( ik trap af - ons natte koude klimaat - files en ochtendspitsen - volvollervolst |
-Nederlanders.
|
Citaat:
en wat is er met 'nederlanders' dan |
-de sociale dienst waarvan mensen zonder baan geld krijgen van de belasting van de mensen die wél werken. Of is dat niet echt een nadeel van in Nederland wonen?
-in de steden vaak niet veel groen |
-Nederlanders zijn over het algemeen ongastvrij.
|
balkende
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehm.. Nederlanders egdragen zich asociaal in het buitenland en gedragen zich niet echt 'netjes' in het land waar zij te gast zijn,de stugheid van enkeleNederlanders,de je mag niet schreeuwen regel, ( ik kan het weten, dubbel nationaliteit) maar als ze in een ander land zijn, dan vinden ze het raar dat mesnen kritiek op hun hebben, vooral omdat ze zo asociaal bezig zijn en nogal hard praten, ookals de afstand tussen personen maar enkele centimeters bedraagt.
Ter verduidelijking, dit geldt niet voor alle Nederlanders..... |
je wordt lui
dus: perfect toch hier!! |
- Er wordt hier zelden Zweeds gesproken :p
|
Veel mensen in Nederland kloppen zichzelf nogal graag op de borst dat ze zo tolerant zijn, maar dat valt vaak nogal tegen. Net als dat veel mensen het vermogen tot enigzins kritisch denken hebben uitgeschakeld.
Maar ik ben wel blij dat ik hier woon :) Edit: Ze moeten altijd wat te zeiken hebben, is het niet het Nederlands elftal dan is het het weer |
Die geldzuigerij van onze regering.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn te weinig mooie vrouwen... :o
|
Citaat:
|
't Natte weer, maar soms is dat ook wel weer fijn.. zo'n nostalgisch thuis-gevoel. Dat klinkt erg he?
Hmm, 't echte nadeel is... dat ik het een te klein landje vind. Ik hou van landen met meer dan 1 klimaat, met meer dan een paar 'grote' steden... Ik hou van de wat grotere landen dus :) Hier heb je alles na een tijdje wel gezien... geen avonturen meer in eigen land... En ik hou van avonturen.. en in eigen land lijkt me dat heel handig. En ik hou van grote natuurgebieden.. naast de Veluwe hebben we die eigenlijk niet.. Natuurgebieden met bergen. Ik moet op vakantie :P |
teveel om op te noemen,
te bureaucratisch te weinig cultuur slecht weer |
Citaat:
Het bevalt me hier eigenlijk wel, maarja weet ook niet anders. Afgezien dan van ons klimaat en bepaalde delen van het volk. Maarja dat heb je óveral. Nee, ik ben hier wel gelukkig. |
Van mij mogen er wel wat meer bergen, en wat meer ongecultiveerde gebieden, meer ruimte dus gewoon. En wat minder vaak halfbewolkt-lichte neerslag-15 graden-weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
IK hOoP mAaR dAt Je HeT nIeT zO bEdOeLdE :nono: lImBuRg Is NoG sTeEdS nEdErLaNd HoOr (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, nee, dat las je dan waarschijnlijk fout, ik bedoel niet dat Limburg niet telt als 'Nederland', ik bedoel dat Limburg niet telt als 'gebergte'. Ik nam aan dat dat vrij duidelijk was door mijn 'want dat zijn heuvels' erachter. Eigenlijk. |
Citaat:
LIMBUR-g---g-gg----ggg ZUIGT in dit opzicht! :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is hier veel te vol en het is 's winters en 's zomers te koud.
|
nadelen :confused:
|
In de winter te koud en te nat, in de zomer te benauwd.
|
Te bureaucratisch.
Te hoge belasting. Soms vervelende mentaliteit bij veel mensen. Airsoft is verboden. |
Citaat:
|
zovan dat je niet in het buitenland woont
:rolleyes: |
je kunt binnen maximaal 3 uur het land uit.
|
Citaat:
|
- Te weinig discussieerprogramma's over voetbal.
- De voetbalclubs hebben te weinig geld om echt mee te draaien met de Europese top. - Maar één Johan Derksen. |
jah ik ga ook voor het klimaat
|
- Het slurpen van geld van de gemiddelde Nederlandse voetbalclub. En dan nog niet eens gesproken over de politie eenheden die er elke week weer massaal rondrijden.
- Slechte zorg, slecht onderwijs. - bureaucratie |
het weer
|
Citaat:
|
Belastingen.
|
Citaat:
|
- Altijd slecht weer
- Nederland is duur, ze plukken je op alle vlakken - De regering bestaat uit gestoorde mafkezen - De taal - etc. |
Citaat:
Dat vind ik dus wel weer het fijne aan NL; Zuid-Limburg. Mooie fietsroutes, dicht bij de Ardennen :) |
-Ns vertragingen..
-Koud in de winter.. -18e pas rijbewijs.. en nog veel meer.... |
1. De Nederlanders.
2. Het slechte weer. 3. De Nederlandse natuur is niet echt geweldig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |