![]() |
Wat ga jij doen in de zomervakantie?
Wat ga jij doen in de zomervakantie?
Tja, ik weet niet. Misschien ga ik werken of op reis ofzo. Ik denk werken kan ik sparen voor mijn rijbewijs en andere consumptie goederen. En reizen ja waar naar toe? |
werken en sigaretten halen in Luxemburg of slovenie (y)
|
Op vakantie.
|
op vakantie, slapen, nietsdoen, daar blijft het wel bij geloof ik
|
Forummen.
|
Eerst wat werken, daarna o.a. golfsurfen in Mimizan (frankrijk), misschien weer lowlands, keiweken of iets in die trend.
|
op vakantie ;)
|
Bijkomen van een heel jaar hard werken op school...
|
2,5 week op vakantie, 3 dagen kamp, examenfeestjes, introductieweek en de rest waarschijnlijk dagjes-uit en werken.
|
---> Reizen & Vakantie
|
Op vakantie, weet nog niet waar. Liefst een ver tropisch land.
|
Op vakantie, Lowlands, zeilen en werken.
|
Veel werken, waarschijnlijk naar een of ander festival, me vervelen, leuke dingen doen, blablabla
|
Werken, véél werken...
|
werken, zwemmen, met vrienden dingen doen, 2 weken op vakantie en weet ik wat nog verder
|
Lekker bruin worden in Griekenland voor 3 weken :D
En misschien kamperen met mn hele klas, voor een paar daagjes :) |
Nja ik doe dus eindexamen dus heb iets langer vakantie(net 2 weken als ik her heb :eek:) en zou dan op vakantie willen. Maar mijn vriendinnen doen allemaal geen eind dus ja dat wordt moeilijk. Ik ga wel op kamP(we weten nog nie waarheen, Frankrijk ofzo) en daarna ik weer gewoon gaan werken. En daarna ga ik weer een week op kamp met de introductie van school(als ik slaag :S). Lekker mijn geld opsparen om met kerst met die vriendinnen te gaan skien(die dat jaar wel eind doen :S)
|
Naar Spanje een week.
Een week Renesse. Een week Vlissingen. In de avond bij het kanaal zwemmen,werken,Biesbosch in met een bootje,nachtvissen,van de brug af springen,bioscoop,uitgaan,uitslapen,mijn verjaardag vieren met een bierbeque,misschien naar lowlands maar ik weet nog niet wanneer ik allemaal weg ben dus dat zie ik nog wel. Misschien ga ik op de Stilburgse kermis nog bungeejumpen (wanneer is dat precies?), dat moet ik echt een keer gedaan hebben. En dan heb ik m'n rijbewijs wel en ga ik misschien nog een oude vriendin opzoeken genoeg plannen dus. :) :evil: |
Bijkomen van examens, weekje kamperen met groep vrienden, week op vakantie met vriendin, drie weken met ouders naar VS, introductieweek...
Ennem, eigenlijk wil ik ook nog veel werken en een snelcursus voor m'n rijbewijs doen, maar 'k vrees dat ik daar geen tijd meer voor heb :o |
Op 7 juli heb ik (als het goed is) diploma-uitreiking. Na een lange stage en nog een drukke maand juni (opdrachten voor vrije studiepunten en 3 herkansingen) neem ik ff denk ik dan anderhalve week rust tot 16 juli. In die tijd wel een extra baantje zoeken voor in de vakantie. Op 16 juli ga ik op vakantie met 3 vrienden en 23 juli ben ik dan terug. En de rest van de vakantie ga ik werken. Hoop dat ik na 23 juli nog een weekje vrij heb want heb dan het huis alleen en dat betekent of een feestje bij mij thuis of nog een paar dagen naar Frankrijk waar mijn ouders op vakantie dan zijn.
|
3 weken werken (heb net gehoord dat het doorgaat :) ), 3 weken op vakantie en daarna keiweek organiseren, misschien nog wat herren en dan is het alweer september.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 weken op vakantie in spanje
mss 1 week met vriendinnen op vakantie in nederland 3 weken luieren en 4 weken werken mss owh en ook nog zomertouren |
veel zwemmen, terrasje pakken, op stap, met vrienden rondhangen, extra gaan werken, 2 weken op vakantie naar siofok en verder heb ik niet echt iets gepland :p
|
Citaat:
|
Weet ik nog niet, moet nog horen of we op vakantie gaan.
|
Eerst een weekje nietsdoen óf op vakantie, dan 6 weken campingwerk doen in Frankrijk (:)), nog een helft van de KEI-week meepikken, als het tegenzit tentamens inhalen, en dan is het alweer 1 september....
|
een weekje met vriendinnen kamperen en 2 weken met ouders en vriendin een last minute.. dus wordt nog spannend :cool:
|
5 dagen zeilen,
zomerfeesten :cool: , naar spanje, sneekweek en toen was m´n vakantie wel weer om :) |
Werken
Op vakantie :cool: Op het strand hangen Feestjes afstruinen Elke avond tot laat buiten zitten met goed glas wijn. Genieten dus! |
zuid-frankrijk 3 weken
4 weken zeeland, renesse met heel veel surfen |
Ja, ik zou met mn ex op vakantie gaan..
Maarja, nu is het dus uit dus dat is nog twijfelachtig. Misschien gaan we toch nog, misschien ook niet.. we zien wel :D ik hoop stiekem van wel als we gaan dan nemen we wel een last minute |
Op vakantie, werken, naar festivals hopelijk, en dan gewoon ook wat dagjes weg ofzoo
|
slapen, werken, lowlands, werchter, haldern, hurricane, examenfeestjes en wil eik. ook nog wel op zomertour. :)
|
Niet zoveel.
EK voetbal en Tour de france kijken, zwemmen, paar weekjes werken maar weet nog niet waar en wat, maar dat zie ik wel. En voorbereiden op weer een zwaar schooljaar :cool: |
ik zou naar afrika gaan, maar dat gaat niet door en daar ben ik erg blij om.
nou ga ik 1 week naar Feistritz=muziekkamp in oostenrijk en 1 week met orkest weg, en verder werken denk ik |
Citaat:
ik ga; relaxen naar t strand op vakantie met ouders op vakantie met vrienden als k nog tijd heb werken |
Iig de 'gewone' dingen, genieten van het (hopelijk mooie) weer,
dagjes uit, weg met vriend(inn)en, enz, enz. En op vakantie met m'n ouders ed. Als we eruit komen wat de bestemming betreft iig. ;) |
Naar Kreta! jeej :D en voor de rest.. luieren!! uitslapen :rolleyes: :rolleyes: en shoppen.. met vrienden hangen :D
|
Citaat:
|
Reizend op vakantie ;)
|
op vakantie naar argeles sur mer
luieren en zonnen naar de donderdag meppeldagen lekker niksen naar pretparken misschien nog naar lowlands naar concert van The Doors |
rhodos, new york als ik slaag en nog een week naar ameland :|
|
Citaat:
Tussen de Ariërs? |
als ik daar geen last heb van jou (y)
|
Citaat:
Ik heb trouwens van afgelopen vakantie een foto van mij met davidster om in de snelste, mooiste en beste trein van Europa, een Duits product, in Duitsland, in dienst van de Duitse spoorwegen. (y) Lang leve Duitsland. Met name het spoor. :) |
Citaat:
:rolleyes: |
Ik ga 3 weken werken in Nicaragua en nog een week op kamp. Voor de rest ga ik in de boomgaard werkebn.
|
Ik ga dit jaar niet op vakantie, mijn vriendinnen wilden persé een zuipvakantie gaan houden en daar had ik geen zin in. Ik ga nu maar werken denk ik en misschien een paar leuke dagtochtjes maken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |