![]() |
Bisexueel
hoi,
ik weet sinds een tijd dat ik bisexueel ben. ik vroeg me af, ik krijg het gevoel dat (vooral) jongens zich "bedreigd" voelen door het feit dat ik niet alleen naar jongens kijk? Is het waar dat jongens zich bereigd voelen, of het ik gewoon met de verkeerde jongens te maken gehad? (ik zoek ook meisjes die ook bi zijn om daar over te praten.(ik weet dat dit eigenlijk bij contact gezocht hoort... sorry, sorry, sorry) xxx Indy |
volgens mij denken de meeste jongens dan juist 'ha lekker, dan wil ze vast wel een triootje' :confused:
|
ja, dat kan ook wel. ik weet alleen niet of ik daar dan blij mee moet zijn... :s
|
had een vriend van mij ook...
liep uiteraard wel lol uit :D |
Volgens mij maakt t echt niet uit. Of je moet iemand hebben gevonden die helemaal niet openstaat voor dit soort dingen. Zulke mensen, zowel jongens als meiden kunnen hiervoor niet openstaan.
|
ik had een jongen ontmoet, maar toen hij hoorde dat ik bi ben kreeg ik heel erg het gevoel dat ik eerst moest bewijzen dat ik, als ik met een jongen niet ook naar meisjes kijk. snap je? ik moest laten zien dat ik wel trouw zou zijn. waarom willen (sommige) jongens zo graag die zekerheid hebben? of waarom doen sommige jongens alsof het het einde van de wereld zou zijn als een ex van hun een nieuwe vriendin zou krijgen in plaatst van een nieuwe vriend?
|
De concurrentie is gewoon 2x zo groot. Nu kijk je niet alleen meer naar alle andere jongens, ook nog naar meisjes.
Tenminste, ik denk dat hij dat denkt, want het lijkt mij nogal onzinnig. Als hetero-meisje kijk je dan vast ook naar alle jongens die voorbij lopen. Al dat onzekere gedoe altijd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook zoiets; jongens voelen zich vaak bedreigd als ze horen dat een andere jongen homo is. Dan denken ze gelijk dat die homeoseksuele jongen op hen geilt ofzo. Dat is zo belachelijk. Want dan zou toch ook ieder meisje op hen moeten geilen. Slaat dus nergens op...
|
Citaat:
En als ik een vriendin zou hebben en ze zou biseksueel zijn en met een meisje staan te praten zou ik ook wel anders 'kijken' als normaal. Het is moeilijk uit te leggen maar uit mijn oogpunt zouden dan die meisjes ook jongens worden (in de vorm van concurrenten), niet dat ik een jaloers type ben maar ik denk dat het wel gezond is om een beetje jaloezie te hebben. |
Citaat:
ik vind niet dat je je moet bewijzen als hij je echt leuk vind moet hij je daar niet toe dwingen |
hey,
nou ik geef er nix om dat iemand bi is, maar een kennis van mij is ook bi maar die is zo verandert van gedrag enzo, dus dat moet je niet doen! ze is nu echt een KRENG!!!! dus, maar of jongens er last van hebben? nou ik denk het niet hoor! xxx :) |
Citaat:
|
gezellig samen naar vrouwen kijken :p.
Ik heb er geen problemen mee, zou ik niet weten wat zo erg aan zou moeten zijn? |
Citaat:
dat veranderen heeft toch niets met bi zijn te maken :confused: |
Citaat:
maar das leuk! |
Citaat:
|
nou, dat klopt niet met mijn ervaringen... de meeste jongens die ik tegenkom hebben zoiets van: "yes, kan eindelijk een trio doen met 2 meiden..." dus wees maar blij dat je die jongens ontmoet.... :(
|
nou, de standaard reactie die ik krijg is 'oeh, geil!'
erm...sure :P |
Ik heb er mijn twijhfels over, lees: enigzins 'bedreigd' dat ze zonodig haar behoeftes (ook) bij een vrouw kwijt moet. Op zich wel goed om te weten, want dan hoeft het van mij al niet meer. (als het dus moet)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is absoluut niet het eerste waar ik aan denk wanneer ik zoiets zou horen. Ik zou ontgoocheld zijn, en er niets mee beginnen aangezien het waarschijnlijk toch niet goed uitdraait. Ik vind het meer dan normaal dat ik me er door bedreigd voel. Je wil toch een liefdespartner voor jou alleen? In een serieuze relatie bij hetero's is er toch ook maar sprake van 1 partner, dus verwacht ik van bisexuelen hetzelfde. Gevoelens zijn op 1 of andere manier voor de ene sterker dan de andere denk ik, al is het maar bij momenten. Ik zou er ongelukkig van worden. Qua gevoel voor mij komt het ongeveer op hetzelfde neer als mijn vriendin naast mij nog een partner zou hebben. Zelfs al blijft het maar bij kijken voel ik me nog meer buitenstaander dan in het traditionele geval. |
Citaat:
Jongens kunnen zich wel bedreigd voelen, omdat ze dan het gevoel hebben dat ze van twee kanten concurrentie kunnen ondervinden. |
Wat mij betreft heb ik liever geen bi-vriendin in mijn relatie. Zal wel met bedreigd voelen te maken hebben.
Verder denk ik niet "ha lekker een triootje" heb ik ook geen behoefte aan een triootje. Ook voel ik mij niet 'bedreigd' als ik erachter kom dat iemand homo is. Dit weet ik uit eigen ervaring waar ik eens hele tijd als hetro bij een groep vrienden in de minderheid was. Ja later sta je er even bij stil hoe zoiets moet zijn, maar toen dacht ik kort inderdaad zoiets van: geen meid die mij ziet staan, dus waarom zou ik mij uberhaupt bedreigd moeten voelen..? |
Citaat:
@Droyd, maar dat je bi bent wil toch helemaal niet zeggen dat je van 2 walletjes moet eten? Je gaat toch voor de persoon die je tegen komt en als het goed zit, is die interesse in andere personen er toch niet, of ze nu mannelijk of vrouwelijk zijn. Als het niet goed zit, dan is er natuurlijk meer concurrentie :), maar voor mezelf kan ik spreken dat ik geen behoefte heb in anderen, wat dan ook, als ik echt om iemand geef. Ook die nieuwsgierigheid naar meer ervaring met andere vrouwen kan me dan niet schelen, wat moet ik daarmee, ik ben toch gelukkig? Wat moet ik dan nog ergens anders gaan zoeken? |
Ja.. Ik krijg toch vaak het idee dat jongens je dan niet serieus nemen... Sommige denken dan van: "O ze probeert interessant te of geil te lijken..."
|
Citaat:
Dat een meisje op zowel meisjes als jongens valt betekent toch niet automagisch dat de kans dat ze vreemdgaat groter is? :S |
Ik zou me er ook niet lekker bij voelen als mijn vriendin Bi-sexueel zou zijn. Normaal gesproken had je alleen 'de jongens' als concurrentie maar nu komen ook nog eens de dames erbij kijken!!
:eek: Tja enne een trio? Iedereen zegt dat iedere jongen daar op geilt. Ik persoonlijk zou dat niet willen. Sex is alleen weggelegd voor de persoon waar je van houd. Sex is ook lekkerder en geeft je een beter gevoel als je dat doet met de persoon van wie je houd. Conclusie: 1.) Voor mij GEEN bi-vriendin 2.) Voor mij ook GEEN triootje |
Citaat:
|
Ja,wat ziet iedereen toch veel concurrentie? Je kunt wel een beetje jaloers of onzeker zijn, maar waarom is iedere andere persoon meteen concurrentie? Dat was het voor jullie iets hadden en toen heeft zij voor jou gekozen. Waarom zou dat moeten veranderen?
|
haha jongens vinden dat alleen maar vers :D
|
Citaat:
Maar als ik er dan nog wat langer over na denk... neuh.. dan heb ik toch liever een relatie met een hetero meisje. Al zou ik er verder geen probleem van maken als ik een ontzettende leuke meid ontmoet die biseksueel blijkt te zijn... |
Citaat:
Anderen zijn dat vrijer in en zien een verschil tussen seksuele lichamelijke behoefte en psychische liefdesbehoeften. Hangt er af van het soort relatie dat je hebt en hoe jij en je partner over bepaalde zaken denken. Citaat:
|
mijn ex vond het niet leuk omdat zn concurrentie verdubbeld was, en hij was ook niet in voor een triootje, maar degene die op dat moment 'van mij is'zou ik ook niet kunnen delen met een ander meisje.
|
Citaat:
hej, mijn ex lief heeft mij gedump voor een jongen, hij is dus bisexueel. ik heb er alleen heel veel vragen over maar hij wil er niet over praten. is het normaal dat hij daar niet graag over praat? |
Open een eigen topic ipv er een uit 2004 te uppen, dan krijg je vast meer (ontopic) reacties.
|
Citaat:
|
Wat al gezegd is: open een nieuw topic, deze is echt te oud.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |