![]() |
[Virus] Welke virusscanner gebruik jij?
Welke virusscanner gebruik jij en waarom? (Motiveer duidelijk waarom je voor een specifieke scanner kiest)
|
Kaspersky:
Snel, klein, eenvoudig, geavanceerde opties, goedkoop. |
"Geen virusscanner"
Ik zie het nut er niet van in.. Voorkomen is beter dan genezen.. |
Symantec, al heb ik hiervoor een lange tijd mcafee gebruikt, alleen deze begon te zeiken met updaten ( nee nee niet verlopen ) en een kleine verandering in je netwerkconfig en je kon er niks meer mee, nu met symantec 2004 minder problemen
|
Trend PC-cillin 2000 op dit moment. Maar ik wacht eigelijk op mij CD-rom speler voor een format. en een betere virrusscanner
|
Norton Antivirus Corporate Edition
We krijgen van de Universiteit versie 7 gratis... hartstikke mooi programma |
Norton en Mijzelf!
En waarom norton? Omdat ik het al ongeveer 3 jaar gebruik en dat het nog steeds goed doet! En waarom ik dan 3 jaar geleden voor norton heb gekozen,..omdat ik een norton systemworks cd bij mijn pc kreeg. |
McAfee (4): corporate ed. (gratis ;)) en snel, goeie bg-scan en niet teveel sys. res.
|
Norton Systemworks 2004.
Waarom? Daarom! Omdat Norton een groot, betrouwbaar bedrijf is in mijn ogen :o En omdat mijn vader het pakket heeft gekocht. En omdat ik verzot ben op de one button checkup. En omdat ik er geen problemen mee heb gehad. Daarom. |
[vote]Norton[/vote]
Why? omdat die het snelst klaar was met downloaden ik moet zeggen dat ik 'm niet echt nodig heb, de laatste virus-waarschuwing van m'n norton kan ik me nietmeer herinneren, maargoed het zit mij ook niet in de weg, en het is een leuk 2e vangnet. Toch blijf ik erbij dat jezelf beter kan virus-voorkomen dan blind op je AV vertrouwen |
Norman, omdat ik een gratis licensie (volgens mij is dat hier fout gespeld) heb van mijn vaders werk. Ik krijg overigens ook bijna nooit virusmeldingen, maar ik heb hem er toch liever opstaan als ik kazaa aan heb enzo.
|
Symantec AntiVirus Corporate Edition; licht, snel en goed. :)
Niet dat ik ooit een virus heb, maar ja. |
Norton, gemakkelijk en betrouwbaar :)
|
Geen.
Mijn computer is al zo langzaam... :o |
Geen.
Heb een tijdje Panda gedraaid, maar die zorgde ervoor dat al mijn downloads incomplete werden. Heb in die periode ook bar weinig virussen ontvangen, 1x die Netsky dude oid. ;) Verder geloof ik het wel, alleen als ik op een LAN ben trek ik norton uit kast. |
Ik heb norton erop zitten voor verdachte bestanden, maar in principe gebruik ik het nooit. Hij start ook niet op, k heb het allemaal uitgezet. Alleen als ik echt iets wil scannen zet ik het aan!
Heb dus geen gestemd :) |
Citaat:
|
Geen. Niet nodig.
Soms gebruik ik tevergeefs ClamAV. |
Antivir (www.free-av.com).
Gratis, goed snel en klein. |
Panda, zat bij PC dus vandaar.
|
Mezelf :o
En Norton, doet het goed en is zeer eenvoudig up to date te houden... Enkel spijtig dat ie soms zoveel resources zuipt ... Misschien verander ik ooit nog wel ... |
AVG, handig en frequente updates. :)
|
mc afee... zat dr al op toen ik mn computer kocht
|
Norton, kregen we bij de computer en beviel me daarvoor ook goed :)
|
F-prot op de server, Norton Anti Virus 2004 professional op m'n werkstation.
|
Norton 2004. Ik ben nog steeds geen volwaardig (lees: beter) alternatief tegen gekomen.
|
Waarom heb je Norton en Symantec als optie gezet?? Symantec is de maker van Norton...
btw ik gebruik ook Norton, alhoewel hij me wel eens in de steek heeft gelaten... |
ik gebruik AVG.
Mcafee dacht dat me beeldscherm driver een virus was :s |
Citaat:
Waaraan merk je dat? |
Citaat:
|
Dat kun je zien door CTR ALT DEL te doen in XP? Eens kijken hoe dat op mijn andere PC is dan. Wat houd wisselbestand eigelijk in?
|
Norton, maarreh dat is van Symantec dus die twee opties zijn een beetje onzin...
|
Na 5 jaar nog steeds trouw aan Norton. :D
Een virusscanner is zeker nodig aangezien m'n broertje en pa ook achter de pc zitten en alles achteloos openen. |
Norton :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |