![]() |
Aanwinsten topic!!
Kom maar op!!
Ik ging winkelen vanmiddag maar niets paste of was in mijn maat, zo frustrerend (n) Ik heb wel dit gekocht: - hele lange blingbling oorbellen - lichte zonnebril, beetje lichtgrijs ofzo (ook de glazen heel lief <3) - zwart chinees stokje om je haar mee op te steken |
Wat ben je toch snel Roos<3
Aanwinst; géén lage groene allstars :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vond ik eindelijk lage groene Allstars in Groningen waren ze niet meer in mijn maat. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
ooh aanwinsten:
-couscous ala Carmen :cool: -cd moloko -lang wit offshoulder shirtje Morgan <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou het zal wel aan mij liggen dan :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatste aanwinsten:
Een afstudeerstage voor Philips in Shanghai (China), voor een periode van 9 maanden :cool: En een zoen :o |
Citaat:
|
Een cd
En kleding |
een schattig bandeau topje van esprit
een stretch rib flare zwarte broek bij h&m een dvd van the night flier van Stephen King paar cdtjes voor het mannetje |
oh..en een weegschaal :|
|
een mooi lingeriesetje voor een mooi prijsje.
|
Citaat:
Mijn aanwinsten: gebroken wit sjaaltje lichblauw sjaaltje dat binnenkort marineblauw wordt lichtroze sjaaltje dat binnenkort dieproze wordt haarspeldjes Net geen amerikaanse-vlag-allstars (n) een afspraak bij de kapper 3 10-en voor frans :cool: een 9,3 voor engels (y) nieuwe sokken |
lange nepwimpers en de elle
|
Citaat:
|
Citaat:
en sorry xaan! |
ahhh heeeel veel sterkte rox :(
mijn aanwinsten -eindelijk niet mislukte pasfoto's voor nieuw paspoort -witte dunne zomerrok tot mn knie, heel leuk -grijze legging H&M |
thnx guyz
aisa: burn! burn! :) |
nieuwe comp :cool:
waardoor ik eindelijk ongestoord in me eigen kamer kan internette :) nieuwe oordopjes voor me discman nieuwe boxen voor me nieuwe comp :P |
rood met witte zomerjas
geweldige ballerina's roze glitterhaarband roze babysokjes (voor mijn achternichtje) rood met zwarte streepjesriem glitterriem haar elastiekjes lingerie (zwart met veel kant) blarenpleisters roze steentjes oorbellen sterretjes armband hockeysokken |
Citaat:
|
zwart tof rokje voor maar 6 euro (L)
|
Lage allstars rocken trouwens. Ze zijn alleen niet student styloverantwoord :cool: .
|
-Nieuwe mascara van Bourjois (voor wimpers met cup D :s )
-Koffie -Koffie -Koffie -Sigaretten -Vitaminepillen -Cd sounds of Funk oid -Biscuitjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
daphnedaphne;)
Trouwens heel vette aanwinst : 2 nummers bijna af met de band, ik zeg het niet vaak maar ik ben psyched over onze eigen shit! |
Een leuk wijdere heupmodel lichtere spijkerbroek, half gekregen van mama
Een hele lange dunne sjaal, met allerlei kleurtjes Een leuk setje van 5 heup boxershortjes Een hele mooi ketting ("geleent" van mama) Een blauwachtig gestreeptachtig shirtje zonder mouwen, en een klein beetje blote schouders Een basic witte en zwarte top, zo een boksmodel ding ofzo Een paar wit halfdoorzichtig oorbelletjes En een rood lingerie setje gekregen van mijn lieve mamie |
Citaat:
:p ;) Ik stuur je nog een pm :) |
DVD's :
-Dracula -The neverending story -resevoir dogs (had em nog niet :o ) |
|
Citaat:
:o + Ik heb eindelijk aanwinsten, dus ik mag reagerenn!! Depeche Mode - Singles etceterrrra Children of Dune DVD Donnie Brasco DVD |
Citaat:
|
- Geld van het IBG :)
- Een half/half gevoel toets nederlands - Donkerblauw Armani Exchange shirtje, ik zal hem straks uit de verpakking halen en foto maken :P |
-roze tshirt voor het vriendje
-lichtgeel shirtje voor vriendinnetje -lichtrood shirtje voor vriendinnetje -lichtblauw shirtje voor mezelf onze boybandfanshirts :cool: -thee -tosti -sigaretten |
|
cup a soep
sigaretten nieuw dagboek cadeautje voor t jarige nichtje 7,3 voor mondeling duits :o |
- rood tshirtje H&M
- grijs tshirtje H&M - 3x20 vilstiften Blokker - 3 bellenblazen Blokker - een kleine voetbal Blokker - Elle girl |
- lange orrbellen met nep diamantjes
- spijkerstof colbertje - potje wax |
- wit truitje met Felix the cat erop (Bij één of ander boetiekje gevonden (y) )
- Broodje eiersalade - Middagje de auto van mijn vriend voor mezelf alleen :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |