![]() |
Metallica
Wie vind de nieuwe CD van Metallica minder dan de vorige, maar nog steeds vet??? Want een heleboel mensen die ik ken vinden het maar bagger. Maar ik vind het nog steeds vette muziek.
|
sorry angela maarre.......
"sterf zelf breezerhoer" |
k vind metallica uberhaubt zooi, dus......(vul hier zelf maar een belediging in)
|
Nou dank je wel, je kan duidelijk zien dat de meeste mensen alleen nog maar naar bliepjes en boinkjes luisteren en niet naar muziek met "hart en ziel" gemaakt. Want Trance enz. is allemaal rotzooi zonder enige gedachte erachter gemaakt.
|
Sorry, maar ik drink zeker geen breezer, ik ben een man (dus hoer is al misplaatst), ik heb geen idioot breezertaalgebruik en ben van plan nog lang te leven.
|
Citaat:
nee serieus: de eerste 4 (5) cd's van metallica blijven geweldige albums. Het nieuwe album daarentegen doet me zeer weinig |
Citaat:
k luister namelijk punk en das stukken beter dan die suffe metal van je |
inderdaa..alles na and justice for all is kut..
|
Ah nee, dan is het goed, je had ook gewoon antwoord op de vraag kunnen geven. Maar goed, vergissingen kunnen snel gemaakt worden.
|
sint anger rullezzzzzzzz
|
flip, flap, blinkjes of blonkjes, het blijft je eigen mening, zeik elkaar aub niet af ofzo :)
|
Lol je moet is verder kijken dan de muziekzenders lang zijn
maarja master of puppets, ride the lightning en and justice for all zijn inderdaad mooie albums vanaf garage inc is het allemaal wat minder geworden. en volgens mij vond je het gewoon even stoer te zeggen dat trance kut is (n) |
kom op schat (per piacere), kmagtoch wel mensen afzeiken??? :( Wat is het leven zondeer mensen afzeiken?
Nee hoor mensen ik zit niet onder de plak :) |
Citaat:
praat geen poep sufkloot |
Tja, srry als je van trance houdt, maar kmoet toch wat hebben om af te zeiken. Even afreageren van een dag school.
|
Citaat:
|
ik vind alle albums tot black goed de rest is bagger.daarna kwam st. anger. wereld in gestort.
ik luister alleen maar eerste vijf albums maar |
en ze missen gewoon een fantastische bassist
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ze nu maken vind ik persoonlijk zwaar zuigen omdat ze heel heftig proberen te doen en maar een simpele riff spelen met sound die er niet zo goed bij past. Een bassist die weet ik veel wat staat te spelen met ook een zacht onduidelijk en niet mooi geluid. James die probeert te zingen maar het na al die zanglessen nog niet kan en het TE erg probeert. Ze hadden jaren geleden moeten stoppen... maarja... geld he. |
Citaat:
|
Citaat:
VERDAMMT! |
Citaat:
|
vind ook de eerste albums het beste, die nieuweren vind ik ook nog wel om aan te horen hoor, maar de eersten zijn idd met hart en ziel :)
en ze missen ook een hele goede bassist. die robert nu is ook wel goed, maar anders :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K heb er nog nooit serieus naar geluisterd. Maar de nrs die op mtv komen zeggen me dat k dat ook niet hoef te doen..
|
Citaat:
|
Jah die heb ik ook wel gehoord..:P
maar k had het over de nieuwe cd..:) |
Citaat:
(ben in een vage bui, kan niks meer onder woorden brengen :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat 'Creeping Death' mijn favoriete nummer ooit is. Ik vind alle cd's goed tot geweldig, niet alleen het werk voor the Black Album. St. Anger gaat wel, maar ik vind de drums te rammelig en somehow vind ik Rob gewoon lang niet zo stoer als Jason. Maar Metallica is toch gaaf :)
|
Citaat:
|
Metallica 's oude werk blijft gewoon fantastisch. Na the black album is alles stukken minder. Ik vind persoonlijk Load & Reload zwaar klote. St. Anger vind ik nog wel luisterbaar, maar de nieuwe Metallica boeit me niet zo meer op 1 of andere manier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
load reload etc is van jason en al iets minder en robert hoort er gewoon niet bij |
Ik vind die Robert net een gorilla aan de steroïden...hoe hij over het podium huppelt alsof zn schoenen in de fik staan enzo...das gewoon bagger
Verder is Metallica nou niet echt mijn smaak, maar ik kan het wel waarderen. |
Citaat:
|
Als je als een aap rondloopt is toch gewoon meesterlijk, maar ja ieder zijn smaak hoor.
|
het is uiteraard ook erg belangrijk dat ie netjes rechtop en niet als een aap rondloopt..
waar maak je je druk om zeg :s |
Jullie moeten alemaal niet kakken, metallica is gewoon meester!!! maar oke dat laatste album is idd niezo geweldig, maar dan nog! ze heersen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |