![]() |
[Nero imagedrive] Ervaringen?
Ik heb het programma Nero imagedrive binnenkort nodig, maar ik kan nergens op internet echt uitgebreide informatie erover vinden.
Dus vandaar drie vragen: [list=1][*]Waar kan ik het krijgen (is het te downloaden)?[*]Hoeveel kost het (in andere woorden: is het freeware)?[*]Heb je het wel eens gebruikt en zo ja, wat zijn je ervaringen ermee?[/list=1] PS: Ik heb al Nero burning rom, dus bij het beantwoorden van mijn tweede vraag graag rekening mee houden. Alvast bedankt. Edit: nog een vraag: zijn er betere alternatieven om een .iso bestand te gebruiken zonder te branden. |
Citaat:
wat is zelf wel lekker vindt werken is Daemon tools (verwissel de 'A' en 'E' nie, dat geeft veel pr0n sites ;)) andere zweren weer bij 'Alcohol 120%' (of was 't nou 100%?) met Nero imagedrive heb ik overigens geen ervaring |
Daemon Tools (y)
Alcohol 120% is een vergelijkbaar progranma, maar aangezien Daemon Tools gratis is en Alcohol 120% niet zou ik niet weten warom je voor die laatste zou kiezen. ;) |
Kom er net trouwens achter dat het met cloneCD ook kan (handiger, staat al op mn computer)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |