![]() |
Merkwaardig...
Als mijn penis stijf is, is ie niet helemaal recht. hij is zeg maar nog een beetje gebogen.
Is er een trucje voor of iets dergelijks dat ie helemaal recht word? |
Misschien moet je 'r eens op slaan.
|
zo ben je geboren, met een kromme penis :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja hijs ook krom :P maar als je zeg maar van ze zijkant er tegen aan kijkt loopt ie als een regenboog zeg maar een beetje... |
Niet miepen, dat is lekker. Beetje variatie moet er wezen in piemelland.
|
Citaat:
|
Ze zijn allemaal anders, en ik heb er nog nooit een meegemaakt die niet heel erg verschrikkelijk verrukkelijk was. Ook kromme!
|
Citaat:
|
If it aint broken, don't fix it!... :cool:
|
Citaat:
|
Als jij een andere plek op je lichaam kan vinden die werkelijk kaarsrecht is mag je het me melden. Verder niet miepen over je lid, straks pakt hij z'n ballen en vertrekt 'ie nog. Dán heb je pas iets om over te klagen.
|
Citaat:
ik heb wel mee gemaakt dat ze niet zo heel erg verschrikkelijk verukkelijk waren maar misschien ben ik gewoon kieskeurig. |
probeer ergens een pletwals te huren en rij over je penis heen
dan is hij wel plat maar met behulp van een beetje klei krijg je hem in de gewenste vorm en je gaar er zeker 3 cm op vooruit doen zou ik zeggen als dat niet lukt laat je transformeren tot vrouw (y) |
Citaat:
:D |
stop hem tussen een tosti-ijzer (y)
|
Citaat:
|
Een beetje gebogen is normaler dan helemaal recht, zo lang het geen 90-graden-hoek is is er niets aan de hand, misschien kun je zo zelfs de g-plek beter raken, de penis past zich tijdens de sex min of meer aan aan de vorm van de vagina, bla.
|
Citaat:
*wahahaha* Zaklopen! Dat geeft weer een hele nieuwe betekenis aan dat woord.,... |
Citaat:
Waarom zou je iets veranderen wat normaal is.. |
Citaat:
|
K heb t niet over horizontaal, maar verticaal hehe maja er zijn ergere dingen
|
zolang er geen knoop in zit..
volgens mij is een kromme juist lekkerder :o |
Citaat:
Vinden meisjes heel mooi :o |
Heb ik zelf ook, zo dat ie niet krom naar boven gaat maar krom naar beneden in stijve stand
|
Citaat:
|
Nee, dat blijft zo. Maar die zijn ook lekker.
|
Citaat:
|
Dat kan in het begin wat problemen opleveren, in die zin dat de eerste keer voor jou pijnlijker is dan voor het meisje.
Dus oprekken die voorhuid. De jongens hier leggen wel uit hoe dat moet. Het blijft overigens gevoelig, ook na oprekken, dus je toekomstige echtgenote zal telkens de eerste keer dat ze je eikel blootmaakt tijdens een vrijpartij even een beetje voorzichtiger moeten zijn. Verder is er geen probleem, zolang je hen slap maar wel naar achteren krijgt. Anders wacht jou de dokter met zijn scherpe mes. |
Hm besnijding..lijkt me veel handiger dan dat enge opgerek hehe
|
Citaat:
in rust kan ie wel gewoon |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
snij je eerst paar condooms aan flarden die je dan verbindt met elkaar, en dan nog eentje erover + het touwtje goed naar onder doen.
desnoods bind je het touwtje rond je nek; |
Citaat:
|
oefenen dus... :( pijnlijk
maar ja, kwil _het_ toch wel goed kunnen beleven... |
Das uitrekken is niet zo'n heel aangenaam gevoel :s
|
ooit gehoort van zwaffelen.
dan sla je met je stijve tegen een vrouw zijn gezicht tot ze een bloedneus heeft. als je hem nu de goede richting in slaat sla je hem misschien recht. maar iedereen heeft een andere lul. daarom maken ze condooms in alle soorten en maten. ik heb zelfs eens een condoom gezien die van onder heel breed is en van boven een stuk smaller |
Iedere homie met een fatsoenlijke lengte heeft een bochtlul. Volgens mij komt het meer voor bij vleeslullen dan bij bloedlullen door de constante kromming van de onderbroek/broek. Die chicks diggen dat niet echt, die hebben liever een lange, rechte bloedtoli maar als je een beetje neuken kan hoor je ze echt niet klagen, neem dat maar van mij aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kweenie, elke keer douchen een keer stukje oprekken valt best mee... gewoon niet te veel in een keer
|
Dat oprekken kan als het goed is gewoon door rustig te proberen de voorhuid zo ver mogelijk naar achteren te schuiven, stil te houden zodra het ook maar een klein beetje pijn doet, even vasthouden en dan weer rustig terugschuiven. Wel terwijl je een erectie hebt, want ik neem aan dat je je voorhuid toch wel naar achteren kunt krijgen als alles slap en rustig is (zo niet, dan kun je beter maar wél naar de dokter gaan!)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |