![]() |
hij kan niet vingeren.........
Als je vindt dat een jongen absoluut niet kan vingeren,zou je dat dan zeggen of op een andere manier duidelijk maken??Door bijvoorbeeld zijn hand te verplaatsen?
|
Euh... zeggen is kut... ik zou het toch proberen, of iets schuiven, of achteraf zeggen 'misschien kun je dat en dat beter anders doen'... Van m'n ex moest ik lesgeven :D:D
|
ik vind het alleen maar relax als mijn vriendin zegt wat ze wel en niet leuk vind. Doe ik ook. Ik heb liever dat ze meteen zegt dat ze iets anders wil, dan dat ik iets doe waar ze niet van houd. Dit kan op alle gebieden zijn trouwens. Zowel sexueel als niet-sexueel.
|
denk dat de meeste mensen het liever hebben dat je het zegt
der heeft ooit niemand het tegen mij gezecht en heb al men sexuele voorlichting zelf moeten leren tot ik bij een meisje kwam die inneens eens uitlegde hoe je moest vingeren sinds dan er al meer succes me gehad denk dat dat zoizo 1 van de moeilijkste dingen is vingeren dus hem gewoon zeggen zou ik doen |
Citaat:
en alsut gewoon voor 1 x was .. dan had ik het niet gezegt.. |
"Zeg vriend, luister es, zo werkt dat natuurlijk niet hè! Hier, kijk, ZO doe je dat! Gesnopen?!"
:D |
Citaat:
|
kzou gwoon zeggen bij de volgende keer
eej, probeer dit es.. beetje daarheen.. ja zo.. ik bedoel, hij vind het alleen maar fijn als jij dr van geniet toch? |
Citaat:
je haalt de woorden uit mijn kont! |
inderdaad, als ze niks zegt lijkt het me dat het goed gaat, als het niet goed gaat hoor ik het graag!
|
Probeer hem aanwijzingen te geven wat jij lekker vindt. Je hoeft niet gelijk te zeggen dat hij het niet kan, maar als je tips geeft wordt het misschien beter.
Love, Lis |
gewoon zeggen. ik neem aan dat als ik iets bij hem niet goed doe ik het ook te horen krijg. ik bedoel, iedereen is anders en vindt verschillende dingen lekker, maar dat kun je gewoon niet altijd van tevoren weten.
|
Zeggen! Dat is misschien op het moment dat je het zegt niet leuk, maar daarna gaat het waarschijnlijk veel beter (als je hem tips geeft) en dan hebben jullie allebei meer plezier! :)
|
dan zeg je dat toch gwoon ja...
|
Citaat:
|
nou als ie me pijn deed zou ik dat bestwel laten merken iig :eek:
en als het niet superlekker is dan ziet ie dat toch.... ik praat sowieso altijd over alles dus ook over sex, naja....dat komt dat ook wel aan de orde.... gewoon tips geven, van: weet je wat echt onwijs lekker is....? |
Citaat:
Das wel ziek, maar ik heb haar wel eens gevraagt het voor te doen maar dat wou ze niet... nah ze mocht het ook zo doen als daar staad... had me wel geholpen me vertrouwen enzo... nahjah boeit niet... volgens my kank ut nu wel een beetje, al1 vind met de mond leuker :-P krijg je niet zulke lamme armen van |
Citaat:
Neej, dan krijg je een lamme tong ... :p:p |
Maar er zijn hele leuke (en sexy!) manieren om het hem te leren, zonder z'n gevoelens te kwetsen...
Ga maar n's bij hem op schoot zitten, rug naar hem toe, en gebruik zijn vinger om met jezelf te spelen. Laat hem voelen wat je het lekkerst vind, gewoon steeds met jouw hand over die van hem. Zo is het niet 'je doet het niet goed' maar meer 'dit vind ik heerlijk' en je hebt nog lol samen ook :) |
ik zou t niet zeggen, maar met gebaren t duidelijk maken, dus zn hand ergens anders leggen..
|
k zou t voorzichtig zeggen...ja nie dat ie t niet kan maar dat je t lekker vind als hij zus of zo doet...zeg gewoon hoe je t wil hebbe...
|
moe je zegge tege m en hoe hij t anders moet doen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |