![]() |
blowen toch echt wel fout
ik zal gelijk een misverstand voorkomen: ik blow zelf graaf ff eentje, en ik vind het ook zeker niet fout.
alleen de afgelopen 3,5 jaar dat ik nu blow is er wel veel verandert. er zijn zat mensen om mij heen die je met grote hongerige ogen aankijken als je een joint rookt, hele wachtrijen maken van 'eerst krijg ik em, dan jij, dan jij...' het nieuwste is het 'creditsysteem' als je ff een lang vloeitje van iemand vraagt, komt die ook automatisch op de 'wachtrij'. Het gevolg is dan ook dat als je om een lang vloeitje vraagt ze je gelijk allemaal bespringen met lange vloei... ikke ikke ikke... Of als je vrienden die je al zo'n 10 jaar kent bijzonder graag voor je naar de shop gaan om ff te halen, en dat je dan wel een heel klein skraal poetsje krijgt Je wordt er gewoon vet geirriteerd van. je weet niet meer wat je aan mekaar hebt. blowen is toch iets wat je gewoon relaxt moet houden??? |
Dat ligt niet aan blowen, dat ligt aan foute vrienden.
|
Citaat:
greedy persons, shake em off ;) |
Citaat:
|
ok, dit wordt niks...
als iemand een heel goede reden weet te bedenken om dit topic nog op het juiste spoor te brengen mag ie me pm'en |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |