![]() |
Broodje aap !
vertel hier de meest onzinnige broodje aap verhalen die je ooit gehoord hebt maar waarvan de gene die je het vertelde toch echt zeker wist dat het waar was
succes |
Dit topic is leuk.
|
Nee, ik ben vegetariër.
|
Dat Henk Spaan gisteren Johan Derksen 0wnde.
|
Nee.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Johan Derksen kan niet ge0wnd worden. :cool: |
:(
|
Wat MM zegt.
|
Broodje maanaap. :rolleyes:
|
Citaat:
|
er was is een meisje..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben helemaal niet lekker hoor :( :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aap op een stokje. :)
|
dit gaat nergens heen :nono:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Apen zijn onrein trouwens, helaas! |
Citaat:
alleen niet zo overdreven ik geloof dat het gemiddelt 2 spinnen per persoon was in zijn leven :P word hier ontmaskerd asl een broodje aap gelover :P |
DE BANAAN STERFT UIT, RED DE BANAAN, EET EEN AAP! :p
Ja, maar dan zonder broodje :D:p Wat een gaar topic weer he :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm.. nee?
|
hm nou okeej...
ik werk bij de jumbo bij de vleeswarenafdeling. en toen had ik een paar maanden geleden in mijn vinger gesneden, best wel diep. Dus toen had ik tegen een vriendin van mij gezegd dat mijn vinger er voor de helft af moest. Zij geloofde dat meteen, en vroeg ook helemaal hoe dat zat. Toen hebben we echt een half uur daarover gepraat. Echt zo van: ja de dokter zei dat mijn vinger eraf moest, omdat er nou allemaal bacterien opzitten enzo, en dan gaat dat rotten. Anders komen er allemaal infecties. En dat nou de vleesmachine op het werk weg ging, omdat het veel te gevaarlijk was enzo.. en ze wou al kadootjes voor mij te gaan kopen omdat ze het zo zielig vond voor mij, want nou kon ik ook niet meer daar werken.. nouja, toen was t wel grappig |
Citaat:
|
Heb ja dat gehoord? "wat?" echt zielig joh!!! die bonsaikittens"oooh die, das niet waar" Nou volgensmij is het wel waar, er is zo'n hele site over en ik kreeg er ook een mailtje van "jaja, er zijn allang bewijzen dat dat niet waar is" nou, dat hoop ik dan maar, maar eigenlijk geloof ik niet dat het niet waar is hoor! *zucht*
|
Citaat:
|
leuk hoor.
|
"Als je dit mailtje niet doorstuurt, word je binnen korte tijd van hotmail gegooid"
(en alle varianten hierop) Er zijn dus mensen die dat geloven, maar om dat nou echt een broodje aap verhaal te noemen... |
Ik ben de belangrijkste hier :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zo heeft mijn vader een keer mijn buurmeisje(van 16 :eek: ) wijsgemaakt dat er stierenbloed in het bessensap zat |
Citaat:
Maar apen van de maan niet! Citaat:
|
Citaat:
''Voorwaar, ik zeg u (...) de apen afkomstig van het hemellichaam dat 's nachts vanaf de Aarde waarneembaar is, zijn onrein.'' Soera 3, vers 12. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |