![]() |
TK 7 jarig paard van Junior
Te koop
pyriet, een 7 jarige schimmel merrie van 1.68m. afstameling: junior x catherston dazzler x uniform x eros. heeft voorheen 1.15m parcoursen in belgie gelopen. word nu in b springen uitgebracht en word binnenkort ook b samengesteld gestard. is in het terrein(cross) fijn te rijden, pakt alles aan. is buiten erg braaf, dus zou ook geschikt zijn als recreatiepaard. pyriet is vanwege een zeer goede bloedlijn ook geschikt als fokmerrie, pyriet bevat veel van de bloedlijnen van stoeterij 't vierspan. vraagprijs: €4500,- |
daar koop ik een golf 4 voor gek
|
Citaat:
Een golf kun je niet eten, paard wel http://images.fok.nl/s/vork.gif |
waarom doe je hem eigenlijk weg?
|
omdat het niet klikt tussen het paard en mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een gelul hee, kunnen jullie niet normaal reageren?
4500 euro is voor een paard niet zo'n hoog bedrag hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je een foto van je paard? ik vind 4500 euro redelijk weinig namelijk.
|
je gaat hier toch geen paard verkopen of kopen :confused:
najaaaa zalwel aan mij liggen :) |
Citaat:
voor eventueel meer fotos kun je op mijn profiel klikken daar. het is idd niet heel veel geld voor dit paard, dit omdat er dressuurmatig nog wat werk aan zit maar ze is erg leergierig. springen doet ze goed en in het terrein(cross) is ze eigenlijk het fijnst en pakt ze alles aan |
Citaat:
|
Hmm wat een k*t reacties hier zeg!
Het is een prachtig beestje... echt jammer dat ik me geen eigen paard kan veroorloven :( Ik hoop dat je met de verkoop op bokt.nl meer succes hebt! (dit is ook echt zon forum waarop je op zulke dingen niet echt serieuse antwoorden kunt verwachten... maarjah hopelijk zitten er nog wel een paar tussen.. :rolleyes: ) |
moeder: wat ben je aan het doen op het internet?
persoon X: een paard aan het kopen Ik geef de meeste mensen gelijk dit is toch geen plaats voor een groot levend wezen te verkopen, staat die ook op e-bay? |
Citaat:
Een opmerking als "het klikt niet" lijkt me ook een btje te vaag. Is ie gekeurd? enz. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |