![]() |
wav-mp3
Okee, stomme vraag, maar:
kan iemand mij vertellen over het programma cdex, waar je een wav bestand naar mp3 kan omzetten, wat ik fout doe. Ik heb een wav bestand geselecteerd die ik naar mp3 wil, zit in het scherm dat ie bezig is, maar dan doet ie vervolgens niet. Het moet op de cd van me pws, dus nogal wichtig. :rolleyes: |
ik niet :(
|
zoek op download.com naar een andere mp3 converter
|
Kan het ook met Cool edit pro? (hoef ik niet te hannessen met een ander n.l., maar asl dat niet gaat moet het wel)
|
dPowerAMP gebruiken...gewoon te downloaden en werkt perfect
|
Okee, thnx, zal het ff uitproberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon bij het wave-edit scherm |
CDEX is echt het meest relaxete programma van het wereld wijde web (y) Gratis, klein, snel, goed, geen andere shit erbij.
Je moet alleen ff de instellingen goed instellen. Waarschijnlijk pleurt ie al jouw muziek in een map waarvan je zelf het bestaan niet weet. Meestal is dit de map 'My Music/MP3' in mijn documenten. In je instellingen kun je deze map wijzigen. Maaruh, als je nou gewoon die mp3 op die cd zet, de meeste brandprogramma's zetten mp3's gewoon om. |
Citaat:
|
kan toch bter nero brandprog downloaden, das absoluut t beste brandprogamma
die zet alles automatisch om naar wav. kan ook van allerlei soorten andere files branden en shit (iso etc) |
Adobe Audition / Cool Edit Pro gebruiken. vast wel illegaal te downloaden.
|
Excact Audio Copy / LAME
|
Citaat:
Maar het is een heel simpel programma, gewoon even kijken wat je moet doen. Zelfs ik begreep het ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |