![]() |
Half lang haar, welke gel/wax/mousse/lak?
Na de zomervakantie heb ik besloten dat het maar eens uit moest zijn met dat korte haar dus heb ik het laten groeien, het is nu aardig lang (ondertussen wel 2x naar de kapper geweest) en hangt over m'n ogen heen. Ik kon altijd wel m'n oude gelwax gebruiken maar dat werkt nu niet echt meer. Kortom, ik heb een andere gel/wax/mousse wat dan ook nodig. Ik heb er 4 jaar over gedaan om eindelijk de goede gelwax te vinden voor m'n korte haar en wil er niet nog eens 4 jaar over doen om nu het goede product te vinden voor m'n lange haar. Dus als er iemand een goede tip heeft dan is die erg welkom..
|
murrays?
|
murrays is toch kut voor normaal haar :s
ik heb zo'n taft pomp dingetje met wax, die is wel chill. |
Citaat:
|
ik zou een tondeuse gebruiken.
|
Citaat:
|
ikzelf vind murrays fijn voor dreads, afro en superdik haar maar voor gewoon doorsnee haar is het volgens mij echt niet fijn? bij mij niet iig.
|
ah oke.
nou vraag ik me ook af hoe je wax moet gebruiken, klinkt mssn stom maar van iemand hoorde ik weer dat zn haar fuzzy werd van wax terwijl dat me juist niet lijkt omdat het onwijs vet spul is. bij mij blijft het iig vet. |
Fiber-wax met wat normale gel. Waar kan je dat Murrays kopen?
|
Citaat:
|
van MURRAYS gaat bovendien je haar eraan,althans dat gebeurde bij mij :S je krijgt het in geen mogelijkheid de komde 4/5 dagen nog met gel rechtop, het is zo slap en vet dat je het een week elke dag moet wassen voordat het eruit is :S
verder zeg je niet echt wat de bedoeling met wat je met je haar bnou wilt,... gewoon laten hangen? dan kan elke wax toch..? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gelmoussewax van guhl. Superspul.
|
wij gebruiken thuis allemaal murrays! je hebt verschillende soorten.. hier wordt over de oranje pot gesproken geloof ik die is idd heel vet maar je hebt ook een gele pot en een roze/blauwe pot. van die gele weet ik t niet zo goed maar die roos/blauwe pot is heel licht vettig en laat je haar lichtelijk glimmen. maar ik dnek dat als je je haar naar beneden wilt laten hangen.. je er beter een soort mengeling in kan gooien en geen (of niet alleen) wax... koop gewoon wat slijmerige (maar geen "gel") producten bij de ah of etos ofzow en probeer wat...
good luck! kan je een foto posten? |
Fudge
|
Citaat:
|
volgensmij heb ik hier thuis ook nog ergens de gele staan..
|
Mousse.
|
Citaat:
|
Waarom moet je er per se iets insmeren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fiberwax van Wella. :)