![]() |
uplink
hey ik ben weer eens begonnen met uplink (een hackersgame) is er iemand anders hier die het speeld/gespeeld heeft?
ik heb namelijk een vraagje: kan je ook data uit je memorybanks verwijderen? de data die ik moet downloaden voor bepaalde missies wil er niet meer uit...en nu lopen m`n memorybanks vol en ik heb nog geen geld om nieuwe te kopen :( please help |
Ja ik heb de demo ervan een tijdje gespeeld tot ik de demo in 20 minuten kan uitspelen.
Wat jij nu hebt had ik eerst ook, je hebt als het goed is voor sommige missies een programma nodig om bestanden uit hun database te verwijderen als je ze hebt gehackt. Dat zelfde programma gebruik je ook om je Memory te cleanen en als je het wilt ordenen gebruik je gewoon de File copier om de bestanden te dupliceren dan er een te verwijderen en dan netjes onder je rijtje programma's te zetten die je veel gebruikt. Als het goed is lukt het dan Succes!!! |
dat ik daar niet aan gedacht heb! :D tnx!!!
|
Citaat:
|
uplink is wel grappig :)
Ik zag 'm toevallig nog staan op een populaire bittorrent site gisteren. :bloos: |
jazeker ik vind`t vet verslavend, ik had vanacht niet eens door dat`t al half vier was :P en ik moest er weer om zeven uur uit :D
zijn er btw nog meer games zoals uplink? |
|
Hmmm...ik zal Darksigns eens proberen, lijkt me leuk (y)
Uplink is ook (y) , vooral een bank "overvallen" :cool: |
Uplink is supper makkenlijk. Ze hadden vorig jaar een textbased hack game gemaakt..
Waar je echt alles moest gaan zitten typen. En met je gezonde verstand Passwords kraken Edit Darksigns :D |
Hmmmzz...heb Darksigns een tijdje gespeeld, moet zeggen dat ik het leuk vind dat het niet zo grafisch is als Uplink, maar verder vind ik Uplink op bijna alle fronten beter; bij Darksigns heb ik soms geen idee wat ik moet doen (granted, dat kan ook aan mij liggen), en het is ronduit belachelijk dat je een complete IP-range van 66.1.7.xxx tot 66.1.115.xxx oid moet scannen; dat kost minstens een uur (schatting, ik heb de walkthrough gebruikt daarvoor).
|
Citaat:
Zit je eerst te zeuren dat uplink supermakkelijk is enzo :p Zit je nou weer te zeuren dat dark signs te realistisch is? :p :D |
Ik heb nooit gezegd dat Uplink supermakkelijk is, dat was die gast boven me ;)
En idd, te realistische spellen zijn niet leuk. Darksigns is overigens slechts in sommige aspecten realistisch, zo lijkt het me sterk dat er maar een paar IP-adressen actief zijn tussen 66.1.7.xxx en 66.1.115.xxx. Of dat websites nog in een DOS-achtige omgeving bestaan (het speelt wel in het heden!). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |