![]() |
worden jullie nou ook zo sjachrijnig na lange tijd geen sex?
Ik word het al na een week :o prikkelbaar, grote bek geven aan iedereen, absoluut niet prettig in de omgang. Gelukkig heb ik een vaste vriendin.
|
tis wat
|
Nee, eigenlijk niet.
|
soms wel eigelijk :bloos:
|
Dan zou ik al mn hele leven gefrustreerd moeten zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou nee
|
Nee, gelukkig niet.
|
ik las eerst "worden jullie nou ook zo sjacherijnig na lange tijd sex'' maar dat stond er gelukkig niet..
verder ben ik te sletterig om lange tijd geen sex te hebben dus ik zou je het niet kunnen vertellen... :P |
Voordat ik chagrijnig kan worden, heb ik al weer gesekst.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik word sjaggerijnig als de sex me niet volledig bevredigd heeft. Dan loop ik echt rond als een krolse kat. |
Citaat:
|
Heb er geen last van..
Ben ook niet sex addicted ofzo.. |
Kook niet!
|
Citaat:
|
Nee
|
Citaat:
Of stiekem toch wel?... :bloos: |
hihi.
nee, gelukkig niet. mn vriendje woont nogal ver weg nl. 3 weken elkaar niet zien gebeurt best vaak. argh. |
Citaat:
Als je in een goede lichamelijke conditie bent, heb je niets te vrezen, dan overleef je het wel. Twee weekjes intensive care en je bent weer good as new. |
Nou dat is weer een hele geruststellende gedachte. :p
|
Citaat:
|
hoe was het dan voor de 1e keer sex?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*kuch* meer een leutertje, maar goed, je bent nog in de groei. Ik zag M staan, en ik dacht meisje. Sorry, iemand van 14 is namelijk nog een meisje. Domme associatie.
|
Wat is en lange tijd?
Een lange tijd is voor mij een maand ofzo, maar dat hebben we nog nooit gehald dus zou het niet weten. |
Citaat:
|
10 dagen...... :( aaaahhhhhhh :p
|
hmm tja beetje wel eigenlijk hehe
|
neuh geen last van:)
|
tis 3 maanden geleden..nee geen last van :)
|
nee hoor, beetje permageil is alles
|
Citaat:
|
permanent geil (nee niet dat met die krulletjes)
|
Die weddenschap van 40days40night, nog ? 24 dagen dan is dat ook voorbij.
Ik kan het best hebben, alleen zijn alle damens wel een stuk lekkerder op eens. |
Citaat:
hah. dat komt omdat ik pas weer een dinnetje heb :D |
Ik wordt trouwens wel erg hitsig van een tijdje geen sex, ook al masturbeer ik in die tijd gewoon wel. Maar niet na een week al.
|
Dat ken ik, hoe langer het geleden is, hoe meer ik met mezelf begin te experimenteren... Steeds spannender dingen aantrekken, steeds meer op geilheid belust... :evil:
|
Nee, maar ik mis t wel... Heb sinds 3mnd geen vaste relatie meer en ben dus vrijgezel.
|
Citaat:
|
Gelukkig geen last van. Actually is het wel fijn om een tijdje uit die eeuwige cirkel van vleselijke lusten te stappen en je bezig te houden met andere dingen, om niet constant te hoeven denken aan seks en seksappeal. Het wordt je al van alle kanten opgedrongen zodra je een stap buiten te deur zet, dan hoef ik er ook écht zelf niet nog eens gefrustreerd om te worden. Het zal mij werkelijk worst wezen. Ik ben niet zo'n slaaf van mijn eigen dierlijkheid.
|
Citaat:
|
ja... *grr* word elke aaf geneukt... maar al lange tijd geen echte sex gehad... wor er strontziek van :(
|
nee daar heb ik geen last van gelukkig...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo dan moet ik wel heel sjachrijnig zijn ik heb al een jaar geen sex meer.
wil iemand kijken of de theorie klopt of ik een stuk vrolijker ben na sex. 1 of 2 vrijwilligers nodig :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |