![]() |
besneden maakt dat wat uit??
hey luitjes ik ben besneden. kweet niet wat de meeste meisjes er van vinden of dat nu iets is waar je op afknapt of dat je zegt van het maakt niet uit?? :bloos:
|
|
Citaat:
niks om voor te schamen denk datik eigenlijk zelfs liever een jongen heb met een besneden dan een onbesneden |
Mooi. :p
|
Wat een rare poll, als je naar die onderste twee opties kijkt. 'hij is tenminste eerlijk'? Ja, je kunt moeilijk eerst een besneden penis laten zien en vervolgens gaan zeggen 'nee hoor, is niet besneden', wel?
Maargoed, mij boeit het niet. Hygiënischer is het trouwens niet (tenzij je je verkeerd wast), dat is onzin. Onhygiënischer is het ook niet hoor. |
maakt niet uit
|
veeel hygienischer en schoner en sjit :p had zelf nl een besneden vriendjuh.. dus :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Dawg, als zij met haar strakke pijpmondje jouw yoghurtbuks omsluit, lig jij net zo hard te kermen en te kreunen. Das echt geen biggie homes, en als ze het wel erg vindt schop je die trick de deur uit. HUPPAKEE voor zo'n snol 30 anderen. Nou jij wat mij betreft dan :D ;) :o
|
Citaat:
|
wtf,...
wat een gare antwoorden :P helemaal niet erg hij is tenminste eerlijk tegen me geweest! :confused: (maar ik heb optie 3 gekozen ;)) |
Mijn partner is besneden en ik zou niet-besneden in het vervolg zeker als minpunt rekenen van een eventuele partner. Ik hou niet zo van zo'n "varkenssnuitje".
Plus hij kan langer doorgaan want iets minder gevoelig. Besneden (y) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |