![]() |
Mp3
Ik heb een nummer gedownload van een site, en de extensie is .index beetje weird maar hoe kan ik dit omzetten naar een mp3 bestand?
|
Hernoemen?
|
Eerst aanzetten dat ie file-extensies niet verbergt..
EN dan ewoon renamen.. |
Citaat:
|
Het is gelukt. Danku!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En weten jullie ook hoe ik een wma kan omzetten naar een mp3, als ik alleen de extentie ga veranderen kan ik het niet meer afspelen. :s
|
|
Citaat:
Het is echt irritant als de extensie niet zichtbaar is.. |
Stel je eens voor dat die optie standaard aanstond en een n00b per ongeluk de extensie veranderde. Dan heeft hij/zij een probleem.
Volgends mij heeft ms dat gewoon éxtra gedaan. |
Citaat:
enigste wat ze doen is virussen verspreiden.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft altijd van die opmerkingen :) Gemiddeld genomen hoor je er weinig van dus gewoon niet op letten |
Mooi voor je, dat je wma naar mp3 wilt omzetten.
Je hebt nu je antwoord en middelen om te zoeken! :s Dus gaan voor die banaan! En dobermann heeft helemaal gelijk! Laat het maar gewoon zoals het is, want anders word het geluid nog slechter. Offtopic: Dobbermann, houd het makkelijk voor die griet Citaat:
|
wat een gezeik, wat boeit het jullie of de geluidskwaliteit slechter of beter wordt, als de TS zo graag zijn mp3tjes om wil zetten naar wma, help dr dan, of zeg gewoon nix :s
http://www.wma-mp3-converter.com/ |
Ok ok,...ze merkt het snel genoeg wel! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
www.irrelevant.nl/luistertest -- Ga anders even luisteren, vervelend quasi-betwetertje. Edit: Voor jou van hetzelfde laken een pak, Dr HenDre. |
Quasi, wat een schitterend woord. Wat gebruik je dat toch heerlijk vaak, Dobermann.
|
Citaat:
On-topic: ja wiekan er nu in godsnaam ontkennen dat je echt veel van de geluidskwaliteit verliest als je een gecomprimeerd bestand nog eens in een andere vorm gaat comprimeren? "je hoort er weinig van"... suuuure.. door drinkbekers met een draad aan elkaar verbonden luisteren, ja dan hoor je het verschil niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|