![]() |
Steken in m'n hoofd
De laatste tijd heb ik last van steken in mijn hoofd, ik heb het een tijdje best wel veel gehad en nu is het wat weggezakt en komt af en toe wel weer naar boven...
Meestal krijg ik die steken op een bepaalde plek, of rechtsboven of linksboven, maar nooit ergens anders... Ik vraag me af wat dit kan zijn, is dit gewoon een soort migraine (ik denk het niet, want mijn moeder heeft migraine en de dingen waar zij last van heeft heb ik eigenlijk niet) ik heb ook verder bijna nooit hoofdpijn ofzo. Of is het iets ernstigs waarmee ik toch naar de dokter moet gaan??? |
Steken in je hoofd is nogal algemeen geloof ik, en kan door veel dingen komen.
Ik zelf heb het ook een hele tijd gehad, bij mij was het rechtsboven en daarmee ben ik naar de huisarts gegaaan omdat het echt soms zo erg was dat ik van pijn dingen uit mn handen liet vallen. Toen ze het hoorde ging ze mijn kaak controleren, en het bleek te komen doordat mijn kaakgewricht aan de rechterkant niet goed sloot. Dus naar de huisarts gaan is zowieso slim, om eventjes te vragen wat het is. Je hebt toch niks te verliezen. |
Citaat:
Maar goed, idd doen die steken echt enorm pijn soms ja, niet te verdagen.. |
Ik heb het ook wel eens in bepaalde periode. Maar dacht zelf dat t aan t weer lag ofzo omdat t weer begon toen het warmer werd :)
Maar het is inderdaad behoorlijk vervelend. Bij mij is het alleen ook zo weer weg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |