![]() |
gaatjes opvullen in case
Ik weet dat je gaatjes in metaal kunt opvullen en dan mooi gladschuren en dan zie je er niets eer van. Bestaat er ook zoiets voor plastic. Ik wil namelijk mijn startknop verplaatsen en anders zit ik met een lelijk gat in mijn case
Kan er iemand helpen? -nosferato- |
glasvezeldoek + epoxy hars
kun je ALLES mee :) |
bouw je eigen custom-case in hout... ga ik ook doen als ik tijd en geld over heb..... da's gewoon stylizz, 'n mooi blank gelakte houten kast.... misschien nog 'n raampje derin, maar iig. veel airco :)
|
Citaat:
|
Citaat:
epoxy hars en glasvezeldoek? Kost dat veel? Dat klinkt duur! Is het moeilijk om daar mee te werken? greetz -nosferato- |
Citaat:
Voor nog kleinere reparaties gebruiken wij vaak 'micro-balloons' op de zweefvliegtuigen. Dat is een soort papje van piepkleine kunstof balletjes, dat KEIHARD uithard. Zal wel niet echt goedkoop zijn, maar is fijn mee te werken :) |
als je geen bezwaar heb tegen opnieuw 'n verfje kan je evt. ook "vloeibaar hout" gebruiken, da's niet zo duur, wel RUIM opvullen en restant wegschuren natuurlijk, ook niet al re groffe soort (krijg je zo'n geribbeld oppervlak van)
vloeibaar hout = houtpoeder met lijm dertussen, plakt dus idd. ook aan plastic :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |