![]() |
Nieuwe Bad Religion nummers!
|
Ben ze nu aan t downen ben erg benieuwd
baal nog steeds hard dat ik ze niet kan gaan zien in de 013 :( |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: k heb sinister rouge geluisterd en die kanm ik erg appricieren los angeles is burning trekt me minder en let them eat war hoor ik nu net de eerste noten van dus die moet k nog ff afwachten |
best aardige nummers :)
|
ik word er eerlijk gezegd niet warm of koud van. Het is wel lauw.
|
Ik vind de nummers echt geweldig.....beter dan ik had durven hopen. Ben benieuwd naar de rest van de plaat en de andere snellere nummers.
|
hmmm...wel koel..'let them eat war' is naar mijn mening nog wel de beste die er bij zit.
'Los Angeles is burning' ...weet nog niet wat ik daarvan moet vinden, zal m wel wat vaker moeten luisteren. |
Ik vind ze best aardig, alleen die sinister rouge vind ik wat matig, maar hij is niet slecht.
|
Citaat:
|
Same here. Op The Process of Belief was er al een hint van te ontdekken, maar ik heb met deze nummers echt het gevoel dat ze hun songwriting naar een hoger plan hebben getilt. De melodieeen. De songstructuren. Top notch.
|
Citaat:
Die hooks in dat refrein van Let them eat war en die samenzang b.v. |
Citaat:
|
Let Them Eat War is heel erg vet.
Andere twee zijn ook cool maar Let Them Eat War springt er bovenuit. Hopelijk spelen ze die in de 013. (y) |
Geweldig !! Ben nu al helemaal weg van Los Angeles Burning.. Wat zijn die lui vocaal steengoed zeg. Heerlijk nummer !! Ik ga 8 juni gelijk de CD halen in de winkel !! Nog beter dan the process of believe wat ik er zo van hoor...
Bram |
niet mijn stijl
|
Los Angeles etc is echt gaaf! :) 013, here I come!
|
BAD RELIGION :D:D:D:D (y) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
hmm nouwja.. bad religion is gewoon mooi :D |
Citaat:
dus om t ff ontopic te pushen wat vind je daar van? |
Citaat:
maar deze zijn ook nog steeds Vet goed :D |
ik vond the process of belief lang niet hun beste plaat, maar twas wel eindelijk weer s vooruitgang
hopelijk word deze weer een stap beter sinister rouge klinkt iig zeeeer goed LA is burning kan dr ook zeker mee door let them eat war klinkt...zeer vet :) ik ben erg benieuwd naar de rest |
?
Fuck..waar kan je die downen dan? :bloos: |
Citaat:
|
wow ik heb ze nu een paar keer geluisterd en ik vind ze nu alweer helemaal masterlijk
die cd ga ik dus zowiezo kopen (maar dat had ik ook wel gedaan zonder deze mp3's) |
Natuurlijk is TPOB niet hun beste cd. Hoewel t enkele geweldige nummers bevatte.
|
Citaat:
maar stonden idd paar zeer vette nummers op, en hij was ook beter dan de 3 voorgaande albums bij elkaar |
TPOB is voor mij een album waarop brett en greg weer leerden samen te werken aan een album. Enkele erg goed songs leverde dat op, maar ook een paar die niet zo goed werken als men gehoopt zou hebben.
Ik heb er vertrouwen in dat dat met dit album wel goed komt. Gezien de 3 songs die ik tot nu toe gehoord heb denk ik van wel. |
het zal wel aan mij liggen maar ik vind die mp3s nergens op die pagina
ik voel me een n00b :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
klinkt lekker
|
klinkt leuk, maar die 'aaah's en oooh's' beginnen onderhand wel een beetje voorspelbaar te worden.
|
DUH!
Jezus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahaha.
Nee ik bedoel. Dat hoort bij BR. |
Vette nummers :)
En ik hou van de ooh's en aah's <3 |
Ik ook. De Oozin Ah's zijn supercool :)
|
had 't niet verwacht maar ik vind 't wel erg leuk eigenlijk (y)
|
Die liedjes zijn goed te doen, vooral Let them eat war en Los angeles is burning.
Ik ga dat album zeker halen, trouwens, POB was ook een erg goed album... |
ze zijn nou alleen niet meer te downloaden, epitaph zei dr wat van
maar die oozin aah's zijn geweldig alle nummers zijn geweldig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |