![]() |
passievrucht (vraag)
Dit boek staat ook op m'n lijst. We zijn bezig met mondelingen, en worden plat gegooid met lastige vragen...
op de volgende vraag weet ik het antwoord niet, wie kan me helpen? Hoe weet Monica dat Armin niet de vader kan zijn? |
omdat zij en die vader veel later afspeelde (nou ja, veel) dan in die auto met armin...
(toch?) |
nee, omdat hij onvruchtbaar is, volgens mij
|
maar dat is noujuist het punt, dat weten ze dan toch nog helemaal niet. Dat ontdekken ze pas ruim 13 jaar later wanneer Armin en Ellen kinderen willen krijgen, maar dat niet lukt en ze het dus laten onderzoeken, dan blijkt pas dat hij altijd al onvruchtbaar is geweest!
|
Wie zegt dat ze het zéker wist? Ze wist alleen dat de mogelijkheid er was.
|
Citaat:
Ik vind zelf ook dat het maar net is hoe je het leest, maar ja, maak dat een leraar maar wijs. Die mensen denken alles te kunnen ontcijferen! |
Citaat:
Want volgens mij kun je dit niet uit het boek opmaken, en is het dus hún interpretatie. Die hoef jij niet te delen. Ik heb het boek wel een tijdje geleden gelezen, dus loop het nog eens door.. Maar volgens mij heeft Monica alleen een sterk vermoeden. |
Als je maar argumenten geeft, mag je alles interpeteren zoals jij wilt. Overtuig ze maar:).
|
Citaat:
Ze weet niet of hij de vader is, het kan of Armin zijn of zijn vader. |
Citaat:
Ja, dat zeiden ze echt! Natuurlijk kan dat hen interpretatie zijn, maar 2 leraren zijn echt niet zo makkelijk te overtuigen. Ik denk serieus dat je in dat soort gevallen gewoon moet antwoorden zoals de leraar graag wil. Het enige dat je van monica weet is dat zij een briefje achterlaat waarop staat "ik ben zwager. m." Ik weet het allemaal ook zo zeker niet meer, maar heb niet echt het idee dat er nou zo veel gesproken wordt over het idee of ze het al dan niet zeker wist... |
Ik heb dus zo juist me mondeling gehad, de leraar stelde die vraag aan mij: Hoe wist Monica dat Armin niet de vader was?
Mijn antwoord luidde als volgt: Dat kun je uit het boek niet echt opmaken, waarschijnlijk had ze alleen een sterk vermoeden. De leraar knikte :) |
ohhh, die leraar wil ik ook! (al is dat nu dus te laat...)
|
Citaat:
sorry;). |
Dat weet zij waarschijnlijk ook niet ze zal wel een vermoeden hebben omdat het Armin kan zijn of zijn vader. maar zij wist toch niet dat hij onvruchtbaar is. of dat lees je in ieder geval niet. xx
|
Wat een up wat een up!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |