![]() |
Timeline
Gister gezien in de sneak, best c00le film ook vrij origineel.
Wie heeft em gezien/ wil em zien. En wat vind je dr van/ hoe lijkt ie je? |
Hij draaide laatst toen ik naar de sneak wou gaan. Het leek me helemaal niks en ben er ook niet heengegaan. Verhaal klonk niet geweldig, en meeste films (alle?) met Paul Walker zijn troep. Het lijkt me dus niks, en ik zal er ook niet heen gaan.
|
Offtopic: ik had gehoord van een website die ongeveer zon beetje weet welke films in de sneak draaien, wie kan mij die site even geven zodat ik niet hoef te googlen? :)
Ennehm, Timeline.. achja, tijdreis achtige film oke, maar ik vond em wel leuk om even te kijken :) erg leuk eigenlijk wel. |
|
Citaat:
|
|
"Voor een standaard avonturenfilm op een gezellig avondje uit, is Timeline zeker wel uit te zitten"
en daar ga ik voor, wie verwácht er nu iets van deze film? Die directors zijn wel goed, maar ik wist ongeveer wel wat het zou worden, gewoon een 'vluggertje'. |
kreeg een hele slechte beoordleing (recensie kun je t nauwleijks noemen :)) in de volkskrant..
teveel werk om daarvoor naar de bios te gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Paul Walker sucks
|
Citaat:
het was ook vooral een algemeen uitting van mijn frustratie die ik iedere donderdag met de kunstbijlage doormaak ;) |
er is echt geen één recensie schrijver waar ik het mee eens ben, gelukkig, zo kan ik zelf kiezen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |