![]() |
hellup!!!!!!!!!!!!!!
ik ben verliefd op de populairste jongen uit de klas en hij heeft er asl een paar afgewezen...
hij heeft het echt voor t uitzoeken en daardoor ben ik bang geen kans te maken. zeg niet dat ik t gewoon moet vragen want dat durf ik duz nie he wat moek doen? :( |
Niets bijzonders, als ie jou leuk vindt komt ie vanzelf wel.. Hooguit wat subtiele hints geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer eens goed met hem in contact te komen. Leer hem echt kennen. Misscien heeft hij wel een hele grote ego van zichzelf omdat hij doorheeft dat hij zo knap is....dan issie niet leuk. En misschien klikt het juist wel heel erg tussen jullie en kan het wat worden.
Hij leert jou beter kennen en jij hem... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar een andere jongen zoeken kan makkelijk hetzelfde resultaat geven. Ookal hebben ze het niet voor het uitzoeken, als een jongen van 14 een leuker meisje vind dat hem ook leuk vind wordt ze ook wel gedumpt. Zo werkt dat op die leeftijd. (en vaak genoeg op onze leeftijd ook nog (n)) |
dit zijn nog eens adviezen waar je wat mee kunt! :rolleyes:
vraag hem gewoon mee uit:) wat heb je te verliezen? |
Citaat:
Hmm, nou wat je kunt doen is een beetje bevriend met hem proberen te worden? Maar het beste is hem van je af te zetten, want ik zie het inderdaad ook al gebeuren dat jij zit te huilen omdat hij je niet ziet staan, of je afgewezen heeft of dat het iets word maar uiteindelijk na een week (of twee) al weer uit gaat. |
Hmm... waarom vindt iedereen hem stom omdat hij t voor het uitzoeken heeft? :confused:
Das toch niet zijn schuld? |
Citaat:
Dat wil ik voorkomen. |
Lekker verliefd blijven en een normale topic-naam maken.
|
Citaat:
|
als het de populairste jongen uit de klas is en hij kan iedereen krijgen dan zal het wel een vette player zijn en issie jou dus niet waard. toch??
|
Zoals mijn zus altijd zei:"Je moet niet achter de jongens aanlopen, jij moet zorgen dat zij achter jou aanlopen!!!!"
* GrIjNz * |
idd, hoe serieus is die dan... weet je zeker dat je iets met m wil als je het gevoel hebt dat je zo aan de kant kan worden gezet??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |