![]() |
tampon, baarmoeder?
ja tis vast een heel domme vraag, maar alles voor mijn peace of mind.
vlak voor m'n vriend en ik seks gingen hebben vroeg hij of ik ongesteld was, want hij dacht een touwtje te voelen. ik was al een paar dagen niet meer ongesteld, dus ik heb nee gezegd en we hebben gewoon lekker gesekst. maar nu begin ik toch te twijfelen, het doet pijn daar. en wat nu m'n eigenlijke vraag is: kan een tampon doorschieten naar de baarmoeder, en zo ja, wordt die er dan binnen aanzienlijke tijd weer uitgeperst, afgestoten, met kramp enzo? of blijft dat ding daar zitten tot iemand 't weghaalt? |
tegen de baarmoedermond wel, in de baarmoeder niet, ik denk dat je t zelf wel gemerkt zou hebben als er nog 1 zou zitten,en ook wel weten als er nog 1 in zou zitten, tenminste dat lijkt mij logisch
|
Hij kan niet in je baarmoeder, daarvoor moet een tampon allereerst al een scherpe bocht maken, en dat lukt niet.
Maar kan je hem niet voelen als je met je vinger voelt? |
nee, hij zit niet in m'n vagina. ik kan m'n baarmoedermond wel voelen, en die steekt uit (precies in de vorm van een tampon), maar ik weet ook niet of dat altijd al zo was, of dat zo hoort...
en m'n huisarts is tot maandag weg :/ |
Citaat:
|
volgens mijn biologieboek kan dat niet :bloos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |