![]() |
vraagjes
hai,
ik heb even vraagjes hoe groot is een clitoris zeg maar want ik kan die van mij bijna niet vinden, ik weet zeg maar wel waar het plekje zit ( want dat voel je natuurlijk wel.. ) maar als ik kijk zie ik niet echt een bobbeltje ofzo... :S. En misschien een domme vraag maar groeit er op een penis zelf ook haar of alleen op de ballen en eromheen? nou groetjes alvast bedankt! |
Citaat:
Over haargroei: Inderdaad alleen op de ballen en om de leuter heen (of ik moet weer eens een uitzondering blijken te zijn :s ). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Dat van de clitoris, dat weet ik niet. Maar van dat van die haargroei, dat klopt. (bij mij in ieder geval) |
Tja, hoe groot is een clitoris. Dat verschild van persoon tot persoon. Niet echt groot og zo. Iets groter dan een speldenknop. Dus maak je maar geen zorgen. Trouwens, wat maakt het uit. Als het maar lekker is als je er aan zit. Toch? (y)
|
Citaat:
Een penis is haarvrij :) (tenzij zijn schaamhaar zoo lang is dat het over zijn lul valt :p). |
Citaat:
En op de piemel zelf groeit geen haar, nee. |
Nou ja, op het beginnetje, waar hij tegen de buik aanzit wel. Maar dat is maar een klein stukje.
|
Dankjewel!
|
Alsjebliefd :)
|
Elke clitoris is, net als elke piemol, verschillend.
Er zijn clitorissen die (bijna) niet te zien zijn en andere zijn zo groot als een klein piemoltje. Gemiddeld is hij zo groot als een erwt. |
jah, zo groot als een doperwt (maakt natuurklijk wel verschil met bijv. een kekererwt :P), maar vaak zie je daar maar een klein stukje van vanwege het huidkapje dat eromheen zit. Of, en die doperwt, dat is als je opgewonden bent; als je dat niet bent is-ie ietsje kleiner.
|
Bovendien wordt 'ie groter/harder als je opgewonden bent, is 'ie ook makkelijker te voelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |