![]() |
[Tekeningen] concept dinges enzo
Concept dinges
http://members.lycos.nl/physion/Sket...ning_human.jpg Und een vage schets...ja het is link...en ja hij heeft een gitaar. http://members.lycos.nl/physion/Sketches/LoZ.jpg |
Heel vet! (y)
Alleen als ik één opmerking mag maken: de man op de eerste tekening kijkt een beetje vreemd vind ik. Dat komt misschien doordat ie een smaller hoofd heeft dan het hoofd van de vrouw, en het daarom lijkt alsof er veel lijnen in zijn gezicht staan ofzo. In ieder geval weer echt goed getekend! |
ok.. het is een schets.... maar had je niet wat meer werk kunnen besteden aan die gitaar? :P
nee ziet er wel strak uit, bovenste lijkt me gekleurd erg mooi |
erg leuk, alleen die gitaar.. :( vijf snaren :confused:
|
mooi gedaan, mooi getekend enz... maar die linker arm van die vrouw zit volgens mij een beetje "apart" en die rechtse schouder van de vrouw zit volgens mij ietsje pietsje te hoog :| maar het kan ook aan mij liggen.. maar verder heel strak!
|
geinige schetjes :)
|
Citaat:
Vind ze (y). Ben benieuwd naar de 'niet concept dinges enzo'. |
wel vet gedaan! De eerste is wel rommelig, ik moest ff goed kijken waar alle lijnen nou naartoe liepen :P
Magoed, daar is het ook een schets voor he! Ben benieuwt naar de eind versies |
Mooi hoor! :o Ik wou dat ik zo kon tekenen :bloos: .
|
prachtig! Het gezicht van die vrouw is mooi. Misschien kan je de man nog iets meer bewerken(bredere kaaklijn e.d.).
Super getekend, ik kan me er een heel verhaal achter denken. :) Die Link is grappig. Daar heb ik weinig over te zeggen behalve dat het een glimlach op m'n gezicht toverde. |
die man heeft een boek aan een ketting... tis toch niet arthas he :P?
super gaaf, dat wel. ow, maar bij die link... er deugt echt wat niet aan die ocarina |
gaaf :)
alleen vind ik bij die eerste tekening die 'man' niet mooi staan bij die vrouw, de combinatie dus. Mja dat is meer mijn mening :p Vind vooral dat meisje erg mooi getekend (y) Zou m graag nog ingekleurd zien... |
Ik vind het wel heel erg mooi.
Vooral de tweede. Die eerste is best druk. Maar dan kan je er ook langer naar kijken en nieuwe dingen herkennen. Goed werk (y) |
Citaat:
*droomt door* :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |