![]() |
Wie gaat er nog wat doen in de Meivakantie?
Ga je nog op vakantie in de meivakantie? zo ja waarheen?
Of ga je nog naar een een of ander festival o.i.d? vertel.... Ikzelf ga 10 dagen naar Arizona en Utah naar de Canyon's beetje cruisen in de Cabrio :cool:. Heb er zin in |
Iedereen die naar school gaat heeft geluk, die hebben tenminste een weekje vakantie, ik blijf gewoon die week stage lopen. Dus veel leuks kan ik niet doen.
|
Citaat:
|
Ik ga een middellandsezee cruise maken met mn ouders, broertje en mn oma :)
(best wel kakkerig vind ik zelf, maar wel heeeel leuk om een keer mee te maken denk ik, dat cruisen :) ) |
Ik ga naar Brazilië voor bijna drie weken. :cool: :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leren :(
|
Mijn eerstvolgende vakantie is de zomervakantie.
|
Marmaris (Y)
|
Citaat:
Maja we gaan offtopic zo :D:bloos: |
In de vakantie naar Duitsland en in de week daarna met school naar Engeland. :cool:
|
Citaat:
Valt Koninginnedag eigenlijk op een doordeweekse dag in de meivakantie? Dan is er iig nog een lichtpuntje... :) |
Citaat:
|
Ik heb geen meivakantie volgens mij :(
|
wums..
naar denemarken met sauna, turks stoombad, zwembad en internetaansluiting :rolleyes: |
Citaat:
ik heb in de meivakantie t huis voor mezelf alleen, en misschien ga ik zelfs al wat leren je weet maar nooit |
Citaat:
|
ja 10 dagen naar salou met mn moeder.
:D |
Weekje Turijke en weekje Italië, en ik heb er ontzettend veel zin in! :cool:
|
Mijn ouders gaan met z'n tweeën weg, dus mijn broertje en ik hebben het huis alleen (y)
|
Citaat:
Van de ene kant voordeel omdat over het algemeen op een gewone vrijdag altijd meer te doen is dan op een andere doordeweekse dag en zal het dus misschien iets gezelliger zijn dan andere jaren (en nog een voordeel: verlengd weekend :D ) Van de andere kant minder dat dat zo valt, nu is MVV-Veendam naar die stomme donderdag verplaatst (n) Maar goed, ik ga offtopic. :bloos: |
Citaat:
|
Ik ga waarschijnlijk een weekje naar Engeland :)
|
8 daagjes naar Griekenland:)
|
leren voor mn examens....zucht :s
|
ik ga met mijn ouders en mijn vriend naar weert, met onze paarden. die kunnen daar op de manege staan, en wij gaan in een roompot park
:D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ik moet leren voor mijn examens :)
|
Citaat:
|
mwah, ik ga niet op vakantie helaas. Moet veeeel voor school doen, profielwerkstuk afmaken en eindpresentatie voorbereiden enzo. Verder ga ik werken. jeeej:P
(maar ik maak het helemaal goed in de zomervakantie) |
Gewoon een beetje randommen met mijn beste vriendin :) Rondtrekken met de trein door NL ofzo :)
|
ga ergens in een center parks huisje...
heb alleen geen id waar.. volgens mij ergens in duitsland |
5 mei bevrijdingsfestival, Krezip yay! :D en verder werken en slapen..aah.. (y)
|
ga met me oom met de vrachtwagen mee.
eert naar spanje spullen ophalen, die in polen afleveren dan in letland weer spullen ophalen en naar rusland brengen. en dan naar zwede spullen ophalen en dan richting huis weer |
Citaat:
Ik ga leren en ook nog een paar dagen werken (y) Verder niet weg ofzo :o |
ik ga vrijdag naar turkije ==> Marmaris
|
Citaat:
|
Mijn ouders + broertje gaan vijf dagen weg. Dat is genoeg vakantie voor mij :)
Maar natuurlijk zou ik mn examens moeten leren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |