![]() |
stoppen met roken
Hey luitjes ik heb een probleem ik ben net 3 dagen gestopt jeeh (y)
maar ben nu echt 2 dagen zwaar aan de schijt (n) komt dat door het niet roken of ergens anders door ben ook tijdje ziek geweest dag geleden serieuse reacties graag Adios :D |
Lijkt me eerlijk gezegd erg sterk dat het door het stoppen komt.
|
heb je niet gewoon diaree?
|
Heeft nix met roken te maken.
Er bestaan haast geen reeele afkickvershijnselen van stoppen met roken. Hooguit een onbehaagelijk gevoel. Mensen die er daadwerkelijk ziek van worden zit dat allemaal van tussen de oren. |
Citaat:
Dus ik denk niet dat het direct door het stoppen komt. Misschien indirect; ben je bijvoorbeeld tijdelijk veel vet of vlees ofzo gaan eten vanuit de stopstress? |
Roken tast alleen de longen en het bloed aan.Lijkt me sterk dat het zo ver zou gaan en lijkt me ook bijna onmogelijk.
Het zou aan het eten kunen liggen wat je gegeten hebt. |
Citaat:
|
Ben het helemaal met je eens,stoppen met roken is cker positief.Als je ook niet begint is het ook nie moeilijk om te stoppen ;)
|
Het kan wel een combinatie van voorgenoemde factoren zijn: als je begint met roken, dan verandert je stofwisseling, en krijg je minder neiging tot eten. Ga je stoppen, dan is er vaak, een snoep reflex, om de geestelijke verslaving tegemoet te komen, als je dan veel vette dingen eet ( ook snoep en chocola ) kan dit op je darmen werken, ook al omdat je stofwisseling zich weer verandert.
Pas dus bij het stoppen met roken goed op met wat je eet, niet teveel snoep en snacks, want dit levert behalve een onnavolgbare drang tot poepen ook een gewichtsvergroting op. |
proficiat met je wijze beslissing!
volhouden hé! :) ik ben trouwens op één januari ook gestopt met roken (na vier jaar! :eek: :)), en heb geen last gehad van diarree oid, en heb verder nog nooit van iemand diezelfde klacht gehoord... 't zal wel puur toeval zijn denk ik :) xxx |
Citaat:
het is net als met heroine denk ik, daar schijn je ook heel ziek van te worden als je ermee stopt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |