![]() |
Vrouwen die bang zijn voor mannen vallen eerder op "apartelingen"?
Met apartelingen bedoel ik niet alternatieve mannen, maar meer van die jongens die er niet zo breed uit zien en eigenlijk minder weerbaarheid hebben, zodat ze minder groot overkomen.
Zijn jullie het hier mee eens of mee oneens en waarom? |
Ik kan het er absoluut niet mee eens zijn. Ik kan het er echter ook absoluut niet oneens mee zijn.
Ik denk niet dat er een verband is. Een 'stoere' player krijgt die bange vrouwen er ook wel aangenaaid terwijl dat lieve zachtaardige mannetje ook zo lief doet :bloos: :bloos: :bloos: |
Ik val onder de 'apartelingen' EN ik jaag vrouwen angst aan (om welke reden dat ook moge wezen :rolleyes: ). :D
Dus nee, ik ben het niet met je eens... |
Minder weerbaarheid? Heeft dat niet meer te maken met een soort van moedergevoelens (natuurlijk niet letterlijk) of vertedering...? Just speculating... ;)
|
Citaat:
Mja, hoe minder 'weerbaar', hoe kleiner de bedreiging, zeker? Ik vind het eigenlijk een aparte theorie. :) |
Citaat:
|
Andersom zou ik denk ik wel makkelijker vallen voor kwetsbare vrouwen, omdat ik graag troost en voor de ander zorg en omdat ik mij weleens bedreigd voel met mijn eigen kwetsbaarheid, dus dan heb ik liever iemand die in hetzelfde schuitje zit.
|
Citaat:
Ik val eigenlijk op sterkere mannen, die me dan kunnen beschermen indien nodig. |
Citaat:
|
Pff moeilijk. Ik zou het niet zo goed weten. Bedoel je ook zoiets als soort zoekt soort? Bijv. een vrouw die (geestelijk) niet zo sterk is valt op een man die (geestelijk) ook niet zo sterk is?
Als ik naar mezelf kijk... Ik heb twee wat langere relaties gehad met toch wel patser jongens (als je begrijpt wat ik bedoel ;)). Iemand die me konden beschermen ja. Maar ik denk niet dat ik daar per se op val... |
Citaat:
Hmm.. Nee, om de een of andere reden denk ik dat het niet zo werkt. Misschien zelfs juist het tegenovergestelde. Ik ga er nog iets langer over nadenken voor ik dit uit ga leggen, want ik ben er nog niet helemaal zeker van dat dit klopt. Maar ik ben het niet eens en niet oneens met de stelling. Nog niet.. ;) |
neej niet echt... wel bang voor mannen geweest en daarom ook juist nu tot grote sterke mannen aangetrokken... ja, klopt idd helemaal niks van... kweet ook niet waaraan het ligt...
|
Citaat:
Ik zal er nog een voorbeeld bij geven, in theorie is het geloof ik een zeer slecht voorbeeld, maar gevoelsmatig is het, voor mij in ieder geval, een goed voorbeeld: Veel vrouwen die mishandeld of geslagen worden en de moed vinden om bij hun partner weg te gaan, komen vaak weer terecht bij iemand die niet erg vriendelijk is. Om de een of andere reden voelt dit goed voor hen. Bijv. omdat deze man sterk is, denkt te weten wat hij moet doen, etc. Dit kan aantrekkelijk lijken voor een bepaald type vrouwen. Is dit logisch? nee, tot op zekere hoogte niet, maar het gebeurt wel. Ik denk dat dat ook zo werkt bij vrouwen die een soort van bang zijn voor mannen. Ze willen iemand die juist duidelijk is en weet wat er moet gebeuren en zo. En dat zijn meestal niet de 'alternatieve' types. Hmm, volgens mij klinkt mijn verhaal echt heel onlogisch maar goed. :> |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |