![]() |
dreadlock pussy zonder twixy
twixy eruit, wie oh wie moet hem opvolgen
|
nutsy?
|
of bounty
|
marsy iig niet
|
milky (way)
|
In principe jammer. Vond dat wel een sympathieke gast.
Dacht dat dat ook een stabiel persoon was in DP. Enig idee hoe ze nu verder gaan? makkelijk trouwens deze band af te zeiken, maar met Tsumi veegden ze ook mijn vooroordelen over die band van tafel. |
ik zeik niemand af , ik vind tsumi wel nice hoewel ik een hekel heb aan nu-metal kan ik dp zeker wel waarderen
|
1) ze spelen strak
2) beter aan te horen dan coal chamber ofzo maar uh twixy(kut nu-metal bijnaam!) deed toch drummen? |
juh
het was zelfs op TMF (bij gebrek aan beter) hee Lepra, had Myrthe die niet ooit es geneukt? of ben ik abuis? |
Citaat:
ja die andere was eigenlijk bedoeld als reactie onder die van rutger maar die Tom Geweld was me voor |
Citaat:
|
Citaat:
edit: wat doe jij trouwens kijkende naar TMF? :s |
Citaat:
(y) |
Citaat:
maar myrthe is wel een starfucker :P |
Citaat:
|
vind er geen flikker aan dus boeit me ook niets
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
nou weet ik waarom het een scholierenforum is, wat een kinderlijke reactie's allemaal. (met uitzondering van een paar normale gasten)
|
ach ja
jammer voor die band, had het idee dat twixy nogal veel betekende online voor die band... maar goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
raiders?
|
Citaat:
|
Wel vette band altijd.. (Y) ..maar k zou niet weten of het zo'n zonde is als de drummer weg gaat..zal wel..:P
|
Citaat:
|
Citaat:
ja man |
Citaat:
Niet dat ik dat kijk ofzo... :o |
Toch jammer, vond Tsumi wel een goede cd en Twixy was wel een fijne drummer om naar te luisteren.
1 van de beste nu-metal bands van NL vind vast wel een nieuwe drummer, maar wie.... |
Ik kom wel spelen voor 40 euro per uur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*spannend muziekje* een mislukte alcoholische recercheur (met een soa) en doorrookte stem 'wie....o wie'(blik richt naar camera) 'wordt het.....' (pijnzend) jonge rechterhand. net niet hip. net niet knap. net niets eigenlijk: 'ah joh, dat wordt vast wel weer een... (overloos gelul begint' recercheur: 'wie.....o wie....' en er valt een baksteen door de ruiten. einde. |
Citaat:
|
hahahahah
|
wat een gemis :(
|
Absoluut niet mijn band. Klote voor die gast, dat ie het niet meer kan combineren.
|
idd errug jammer dat Twix eruit is..eerst Guz en toen Twix..who's next!?!
btw Stephen (producer ofzo) gaat voorlopig drummen :S Maar ja, beter als niets... |
Vroeger toen ze net in begonnen te raken dus best populair werden vond ik ze best wel arrogant en nu zie je ze uitelkaar vallen stukje voor stukje...
Ik vraag me af hoe lang de band eigenlijk nog doorgaat? En hebben ze het hoogtepunt al gehad? |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat mij betreft is het één groot dieptepunt.
|
Citaat:
Ik heb niks gezien. |
bijnamen zijn zowieso kut
|
ze mochten willen dat hun libido zo groot was als hun ego, dan konden ze nog meer pubers n**ken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |