![]() |
Krullen
In mijn school (zo'n 600lln) zal je echt niet meer als 10mensen aantreffen met krullen.
Ik heb zelf krullen en vroeg me nu af hoe het zit met de gemiddelde scholierer. Dus -> poll. |
Geen krullen, maar wel een slag in m'n haar.
|
lichte krul, alsmede een flink slag in mn haar. het is nu vrij lang, dan valt het weer wat minder op, maar zo nu en dan ziet het er echt verwilderd uit :)
|
Zullen er misschien wel meer zijn.
Ik heb ook krullen, maar 'vroeger' ging ik altijd met een natte, strakke staart naar bed, omdat ik niet blij was met me krullen en ze zo probeerde eruit te halen. Me haar was dan nog wel pluizig en als het vochtig was, ging het golven/terug krullen. Maar goed dat doe ik nu niet meer en heb op Ja gestemd. |
ik heb alles behalve krullen
|
heb krullen van mezelf. Als het nat is krullen, maar ik kan het eruit kammen.
|
Ik heb Nee gestemt, maar nu het lang is zit er sinds kort wel een slag in en begint het zelfs een heel klein beetje te krullen..
|
ja, schapenhaar
|
ja ik heb een ultieme bos krullen als k laat groeien. Wanneer t lang is krijg k echt zo'n afro bos
ik haat mn krullen :mad: erg irritant bij het omhoog zetten van mn hanekam, k hoop dat t mee valt als mn kam nog langer wordt |
Krullen, mensen denken altijd dat ik permanent heb, omdat mn pony wel steil is (n)
|
ja, maar doordat mijn haar zo zwaar is is het bovenop een stuk minder dan onderaan.
|
Nee, ik heb wel een beetje slag in m´n haar, maar daar blijft het bij.
|
Nope. Ik zou misschien wel krullen willen, van die mooie pijpenkrullen dan, niet zo`n schapendos.
|
Citaat:
|
Ik vind krullen echt zo leuk... :D
|
Citaat:
|
Ik heb vrij lang haar, met onderaan een hoop klittende krullen.
|
ik heb geen krullen
|
Ik heb geen krullen :(
|
ik heb wel krullen :mad:
|
Ik wil krullen :o
|
ik zou dus echt geen krullen willen (n)
|
Mijn haar is zo'n 95 % steil, en ik vind het prima zo. :) (y)
|
Jup, en als ik het laat groeien krult het alle kanten op :)
En je hebt een verkeerde poll, dit is multichoice |
Citaat:
Krullen voor jongens vind ik wel sexy, of een stevige slag maar moet ie wel halflang haar hebben of verwilderd zitten, anders vind ik het te netjes. Voor meisjes vind ik krullen niet zo leuk, kan je ook niet heel veel mee |
Citaat:
|
geen krullen, thank god
|
Ik heb stijl haar.
|
ik heb als ik het kort heb,wel echt krullen. Nu heb ik het lang,en is het gewoon een slag..geen krullen meer... :)
|
Citaat:
|
Ja en ik vind het kut
|
Citaat:
Mensen denken zelfs regelmatig dat ik arabisch/marokkaans bloed heb, door mn haar :o en het is er niet uit te kammen, fohnen of strijken :(:(:( |
waar is de optie: af en toe?
als mijn haren kort zijn (minder dan 5 cm) heb ik geen krullen, maar als het langer wordt dan krult het meer en hoe langer hoe erger. |
Stijl haar, al zei de kapper dat er een beetje krul/slag in zat. Nou, ik heb er nog weinig van gemerkt. :p
|
Ik heb wel krullen, en het haar op m'n hoofd heeft een lichte slag er in.
|
Citaat:
Ben verder wel blij met mn haar, tis heel lang en krult en dat hebben niet zoveel mensen, t maakt me voor mijn gevoel wat specialer. |
Mijn haar is nu erg lang, dus ze zijn uitgezakt, maar ik heb toch echt krullen
|
k heb krullen. Ze zijn iets over m'n schouders, maar nu heb ik ff vlechtjes in m'n haar. Voor de afwisseling.
|
Geen krullen maar het pluist wel :(
|
Noop.
|
Eehm tja ik heb wel een stevige slag... soms meer dan anders.
En als ik er een beetje mousse in doe, heb ik onderin pijpenkrullen, maar 'bovenop' krult het veel minder. |
Ja, ik heb krullen
|
morgen heb ik een dagje krullen :)
|
Ik heb Krullen :p een hele bos :o
|
Citaat:
|
Ik heb slag in m'n haar, met mousse kan ik wel gemakkelijk krullen creëren (Y)
|
jah ik heb krullen.
|
Hoe langer mijn haar is, hoe meer je ze ziet.
|
Ik heb permanent.. maar het is er uit aan het gaan enzo.. aan de ene kant wel fijn aan de andere kant ook wel weer jammer :p
|
soms, ja nu heb ik dreads maar toen ik er 1 uitgekamd had, waren t wel krullen
anders heb ik bij regenweer en met de krultang ook krullen, die vervolgens niet meer weggaan, opzich wel handig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |