![]() |
soorten wiet
ik rook vaak withe widow maar nu schreef iemand dat dat doorgekweekte teringwiet is!! welke wiet is nou echt goed en welke niet?? ik heb er niet ziveel verstand van dus daarom vraag ik het maar ff.... :p
|
white widow is wel goed man........maarja smaken verschillen. Over het algemeen zijn de duurdere wietjes in de shop, ook de sterkere.
Maar mot je gewoon maar eens wat uitproberen. Ik vind mea, haze, k2, pp1 (y). |
ieder zijn smaak natuurlijk... wietjes die ik lekker vind: sudden death, K2, NLX, white widow, jack herrer en sneeuwwitje :)
|
.....Moonlight is de bloody best :D -nja, in mijn optiek....-
(Als alternatief rook ik K2, jack herrer et cetera...) |
White Widow is ok.
Northern Lights vind ik nix, maar NLX daarentegen weer absolute zaligheid. Maar mijn absolute favoriet: Jack Herrer, dan Hindu Kush en dan Orange Bud. Daarna White Widow en Shiva. NLX kwam ik in soort trippende toestand, dus die is voor speciale gelegenheden. |
Heja, is speciale hasj van de WaterWorld, heilig gewoon.
En standaard rook ik White Widow, White Widow is toppie, cker in Den haag. Er word gezegd dat ze in Den Haag de sterkste WW hebben, of dat zo is, je ne sais pas, maar bij WaterWorld is ie iig zeer sterk :P. |
sja ach.. ik ga meestal voor S.P.X., pp blanco, jack herer, white widow, brain damage en silver pearl, qua hash voor Ice-o-lator of Ice hash, maar anders ook wel polm of sticky fingers.
mjoah. oh en als 't die tijd is; purple haze ook. |
Jack Herrer, Jack Flash, Snowwhite en White Widow zijn toch wel de meeste frequent gehaalde door mij denk ik.
Hoewel mijn absolute favoriet nog steeds Santa Maria is, in combi met een beetje Maroc (hasj) Ik weet het, ze zijn allebei niet zo sterk, maar die combi slaat bij mij zo hard aan dat ik een keer 3 uur gefascineerd naar een grassprietje heb zitten kijken... Mja, dan wordt het wel je favoriet :P |
moonlight van het binnenhof,
goed spul :) |
super santa, moonlight, jack herrer en orange bud vink wel te pruime
|
edelweis, orange bud, PP, NLX, brain damage, jack herrer (y)
|
Oh, ik vergeet er bijna een.
Sweet Magic Haze. Eerste keer dat ik dat deed was ik op een LANparty, waar een zwembad in de tuin stond, bij die jongen waar we dat hielden. En dat zwembad wordt doorgelucht met actieve zuurstof, ozon (O3), en dat maakt allemaal van die überlieflijke kleine bubbeltjes die heerlijk klinken en zalig aanvoelen als je je handen/vingertoppen in dat water laat zakken. Dus een vriend van mij en ik zitten daar, met een SM Haze achter de kiezen, onze vingers zo'n beetje in het water, bubbeltjes op te vangen, met dat getingel op de achtergrond, beetje te kletsen. Begint het zachtjes te miezeren, zo'n lenteregen :P Was zo'n heerlijke ervaring... Alles tintelde... :D |
als het maar groen is
|
als het maar groen is ??
als je skunk gaat roken moet je de hele dag scheten laten (n) |
dat is gewoon jou eigen afwijking denk ik ;)
|
favorieten:
-white widow (:P) -silver shiva -NLX -bio -gruis (van de Bakkerij in Eindhoven) -santa maria jah, en dat was het wel zo'n beetje :/ |
Gruis vind ik meestal bullshit... Ik weet liever zeker wat ik rook ;)
|
Citaat:
|
Wiet
- Moonflower (mn absolute favorite) - White Pearl - Super Silver Haze (duur maar zeer 'potent') - Orange Bud Hasj - Zero Zero - Ice-o-lator - Primiera |
Alle wiet is lekker :p :p :p :p :p :p :p :p (y)
|
Jack Herrer
Moonflower White Widow Northern Light K2 Bubblegum dit zijn mijn favorieten de lekkerste (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
ISOLATOR!!!
die is zoo goed |
Citaat:
|
Arubian jonkos ta gran!
|
-Jack Herrer
-White Widow -Northern Light hash heb ik nog niet zoveel op dus daar kan ik niet te veel over zeggen. met NLX bedoelen jullie dan NorthernLight Special? dies wel lekker (net nieuw in the grass) |
NLX = northern lights x haze
mijn favorieten zijn haze a5,magic haze,powerplant en jack herer |
Elke plant kan 'goed' zijn, het ligt er gewoon aan hoeveel aandacht er aan de plant is geschonken (met aandacht bedoel ik juiste voeding, goeie luchtvoorziening en veel TL licht).
Natuurlijk hebben sommige planten (veel) meer aanleg om thc te produceren maar bij veel zelfsoortige planten kan de kwaliteit heel erg verschillen. White widow is zo een plant, je hebt echt hele nare kutte tering white widow waar je koppijn van krijgt maar je hebt ook echt de killer white widow die glanst van de thc en tot wel 12 euro per gram kan kosten. Moraal van het verhaal : zoek een goede shop. (in Amsterdam is dat geen probleem ;)) |
wiet:
northern light orange bud <--persoonlijke nr1 PP kamikaze jack herrer voor de rest probeer ik het af te wisselen, maar als ik iets niet lekker vind haal ik t ook niet snel weer (citral bijvoorbeeld (n)) hasj: manali ketama flavour ketama maar zoveel hasj haal ik niet, dus ben niet echt een hasj-kenner :p |
Helaas ben ik nog niet in een dermate hoog stadium van wietbekendheid dat ik de verschillende soorten qua smaak/effect weet te onderscheiden.
|
Beste wiet/hasj
2'de kamer Amsterdam Budhas sister haze New york diesel Bubbelhasj-X (28 per gram ;)) Greenhouse Amsterdam Neville haze Hollands highest haze White snow a5 haze Bleubird Amsterdam Menala cream (0,4 gram voor 12 euro) |
Meestal gewoon white widow, zo nu en dan bio of northern light en laatst edelwijs. Maar k vind edelwijs niet echt geweldig cool ofzo. k Word er echt loom van, t is wel een goed slaapmiddeltje.
|
Citaat:
|
Ook stikstof en fosfor :D.
|
isolator zeker weten (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Even vrij vertaald: hij kan niet tegen sterke joints. White Widow is een prima wietje. |
white widow is wel goed maar krijg ik een droge keel van
santa maria goed mexican sombrero ook goed chiva superjack |
Citaat:
|
Citaat:
die moet wel erg goed zijn! |
moet dit niet een poll worden? zo heb je er niets aan
|
Citaat:
dan weet je alleen welke soorten populair zijn... niet per sé welken super goed zijn. is toch persoonlijke smaak sowieso. |
Juist, persoonlijke smaak, omgeving, shop, etc. etc. etc. En er zijn teveel soorten om in 1 poll te douwen :P.
|
Citaat:
|
Fuck white widow, nare troep
sensi is chillste wiet (y) cybbrn shiva orange bud northern light hasj: blonde polm superpolm king hassan luv it :o |
|
Fly or die,
sink or swim, which one shall I choose? |
Citaat:
in de parkeergarage tijdens het joffer-feest :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |