![]() |
hoe lang heb jij al verkering en hoe lang was je langste relatie?
geen id of deze vraag al es eerder is geweest zo ja sorry dan. kom hier nie zo vaak meer dus hou t allemaal nie bij. maar goed ik wilde ff weten hoe lang jullie relatie is (geweest).
mijn langste relatie is nu nog gaande heb al een jaar een maand en 2 dagen met mijn liefje:) |
langste relatie was bijna 2 jaar.
M'n huidige relatie duurt alweer 1 jaar, 1 maand, 1 week en 2 dagen (ja, heb het even uitgerekend... :o), maar is eigenlijk veel serieuzer dan m'n vorige. |
afgelopen zaterdag anderhalf jaar. Dit is ook mijn langste tot nu toe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn langste relatie duurt nu nog voort: nu *25 maart* al 2 jaar, 1 maand en 5 dagen :D
|
nou mn relatie is dus uit.. sinds anderhalve week, maar we hadden zo'n 14 maanden.. en dat is mijn eerste, dus ook mijn meest serieuze en langste relatie :D
|
Mijn vriend en ik hebben nu precies 2 jaar, 2 maanden en 3 weken een relatie en dit is ook mijn langste relatie, zal het waarschijnlijk ook wel altijd blijven ook.
|
Ik ben nu al bijna een jaar vrijgezel ( nooit gedacht dat ik het zo lang vol zou houden), 21 april om precies te zijn. Daarvoor had ik een relatie van 10 maanden. Mijn langste relatie tot nu toe was 17 maanden en daartussen zat nog een relatie van een maand en een week...
|
Langste relatie: 2.5 maand
Op dit moment vrijgezel :) |
Godzijdank ben ik niet de enige :s
Mijn langste relatie was slechts 2 maanden. Nu op t moment ook geen relatie |
Mijn langste relatie duurde 11,5 maanden, en nu heb ik weer iets met diezelfde waar k ook mijn langste relatie mee heb gehad...en nu hebben we 3 maanden en 4 dgn!! :D
|
Citaat:
mijn langste relatie is dus 2,5 _jaar_ en atm vrijgezel |
Mn langste relatie was een maand...:p
En nu heb ik al 3 dagen! hahaha |
Nu één jaar en 9 maanden.
|
1 jaar en 2 dagen wat tevens ook mijn langste relatie is.
|
en 3 dagen :)
|
mij langste was 11 maanden
maar ik zit nu op de 2 maanden en bijna 3 weken |
Ik heb nu 3,5 maand ongeveer verkering, en dat is ook het langst..
|
Euhm..de langste was op 8 dagen na 19 maanden (dus 18 maanden en nog wat dagen)..
Mijn huidige relatie duurt nu al 1 maand en 5 dagen *wat klinkt dat kort* (maar das officieel...Ik mocht aangeven wanneer ik klaar was voor n relatie, omdat ik net die relatie van bijna 19 maanden had gehad...Dus onofficieel is al....bijna 2 maanden!) |
4 maanden en 3 dagen. :) Maar ben nu gezellig vrijgezel :D
|
M'n langste was een jaar...
M'n huidige relatie duurt onderhand alweer bijna 8 maanden :):o |
"relatie" is een groot woord voor 2 weken :o and been single ever since
|
mijn langste 'relatie' was 14 maanden.
en nu heb ik 10 maanden en 9 dagen iets met checko :) |
Langst was n jaar, dat is nu bijna 3 maanden uit en ik heb nog geen nieuwe relatie.:)
|
Langste relatie: zo'n 22 maanden geloof ik. Ik heb geen zin om het precies uit te rekenen.
Nu ben ik lekker vrijgezel :) |
ik heb nu 2.5 maand :D
|
Langste relatie, 8 maanden. Nu vrijgezel
|
komende zaterdag een half jaar, ook gelijk mijn langste
|
Ik heb nu een jaar, 2 maanden en 24 dagen met mijn vriend (ja, ik heb op oud en nieuw gekregen :) ) en dat is ook direct mn langste tot nu toe (en morgen is ie dus alweer een dag langer).
|
Ik heb nu 19 maanden met mijn vriend dus ja dat is ook mijn langste relatie tot nu toe.
|
langste 4 maand (op de een of andere manier houden ze het niet langer met me uit :confused: :D :p )
momenteel vrijgezel |
Langste: bijna 2 jaar.
Nu: eh..tis nog niet officieel wat..maar..sinds dinsdag.. :p |
langste 4 maanden, inmiddels weer een week of 3 of 4 uit
|
ik heb al *trommelgeroffel* 2 jaar en bijna 8 maanden :)
en das ook mn langste ooit natuurlijk! <3 |
Citaat:
|
ik nu ongeveer 6.5maandjes en das ook m'n langste ...
|
3 jaar en 25 dagen
|
Dit weekend heb ik al wel een hele maand verkering met mijn vriendje. Mijn langste 'relatie' duurde 2 maanden, maar dit voelt nu al beter dus dit gaat dat wel overtreffen :) (hoop ik)
|
Ik heb nu zo'n 3 weken met haar (na een hele tijd om elkaar heengedraait te hebben e.d.) en me langste relatie was 29 dagen, ofwel bijna een maand :P. M'n kortste 2 dagen met een gemiddelde van 3 weken in totaal :P.
|
mn huidige is ook mn langste, 4 maanden & 25 dagen.. :)
|
3 jr en 1 mnd,
en sinds een maand single! :s |
Huidige relatie,.. ik denk nu iets van 4,5 maand. En mijn langste relatie duurde 1,5 jaar.
|
Huidige, eerste serieuze en dus ook langste relatie: 4,5 maanden :)
|
Mijn huidige relatie is de langst en we hebben op 1 april 11 maandjes iets :) Wil dus zeggen dat we nu 10 maanden en 24 dagen iets hebben
|
Bijna een half jaar alweer :)
Langste was bijna 2 jaar. |
Citaat:
*verliefd is* |
Vandaag precies 1 jaar en 5 maanden. Is pas mijn 2de relatie, maar wel mijn langste ook:-)
|
ik ben 20 en ben nu 6 jaar samen met mn vriend
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |