![]() |
tandarts...
Heej allemaal,
Ik kom net bij de tandarts vandaan en hij heeft mijn tanden gepolijst. Hiervoor moest hij dus al mijn tandvlees zo'n beetje opzei schuiven en het doet nou echt ONGELOOFLIJK veel pijn... Heeft iemand dit eerder gehad? En weet je wanneer de pijn ophoudt? Want ik kan nou geeneens meer eten... Damn en hij heeft nog geeneens geboord :s |
ja dat had ik ook laatst,mijn hele tandvlees lag open. Ging gelukkig snel over :) Maar is idd er vervelend :( ze kunnen dat toch ook voorzichtig doen!
|
Het duurt volgens mij niet zo heel lang voordat het over is. Het is gewoon ff doorbijten...
|
Citaat:
|
Citaat:
mgoed .. kamillethee.. flink mee spoelen .. is goed voor je tandvlees.. en smeer elke avond je tandvlees in met Parodontax rood..( dus niet die rommel voor 'n electrische tandenborstel) daar zitten ook weefsel versterkende dingen in .. succes |
Citaat:
|
hmm.. 1 deel vanille vla en 3 delen biogarde yoghurt .. en dann goed mengen .. (y)
|
wat houdt dat in, poleizen? :eek:
|
Citaat:
|
Bedoel je niet polijsten?
|
Citaat:
|
Mijn tanden zijn ook ooit eens gepolijst, door de orthodontist toen mn plaatjesbeugel er af was, maar ik heb helemaal geen last gehad daarna.
Wel erg vreemd als je dan met je tong langs je tanden gaat :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |