![]() |
hoeveel blow je
ey lui kben hier nieuw maar had 'n vraag..... zoalz onderwerp al zegt wil ik wete hoeveel jullie eigenlijk blowe. Ik rook in 'n week ongeveer 25 jointjes en daz aardig wat. Nie dat ik helemaal addicted en focked op ben, helemaal nie, maar kwil gewoon ff wete hoeveel andere nou eigenlijk blowe duzzzzz post maar
|
wat een nutteloos topic.
|
Niet.
Waar zie je me voor aan, een of andere drugsgebruiker ofzo?! |
king geef gewoon antwoord op de vraag...of zeg gewoon nix
danke schon |
Citaat:
wat een nutteloos topic. |
ik blow tegen de 2000 jointjes per week.... ben zwaar verslaafd en kan er nooit meer vanaf komen :rolleyes:
ps. Ik rook lekker meer dan jij :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
opscheptopique
edit: altijd één meer dan jou. |
en ik rook er 1 meer dan cha0s
edit:nanananananaaaa! |
Citaat:
edit: ha! - ha! |
en ik in het kwadraad :evil:
|
ik tot de macht 23 :evil:
:rolleyes: |
loos topic
|
ik dat dan weer dubbel :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik BlIjF DaH MaZzZtEr SmOkAh
|
:d
|
hmm flikker d'r maar slot op, ape hier schijne nie serieus te kunne zijn
|
pff, zoiezo bijna nooit een dag niet :) maar op een dag varieerd dat van 1 tot 6 ofsow... en dat dan vooral saaf.
|
ik rook stuk of 10 blowtjes per week ofzo... Mwah, vroeger wel meer gedaan, niet echt behoefte meer aan
|
ik rook 't meest :rolleyes:
|
Citaat:
Je krijgt hier alleen maar, ook al gaan mensen serieus antwoorden, straks replies als "Patser" of "Ben je nu stoer ofzo?" Dat hoeft niet van D&A-regulars te zijn trouwens, er lopen hier op het forum ook heilige boontjes rond die niets van drugs moeten weten en hoogstens hier rondkijken om te zeiken. En wat is nou een betere plaats dan zo'n soort topic? Daarnaast, ik hoef helemaal niet te vertellen hoeveel ik blow. Als ik namelijk een jointje rook, dan doe ik dat lekker voor mezelf/met mijn vrienden, en ik moet zeggen dat mensen hier op het forum met de hoeveelheden an sich geen flikker te maken hebben. En ik gok dat meer mensen zoiets zullen denken. En een derde punt is dat hier ook genoeg mensen zitten die übderhaupt niet blowen, maar alleen hallicunogenen, uppers, downers of dissentieven gebruiken. (schrijf ik dat laatste goed?) En ja, als we 2 en 3 bij elkaar nemen, dan houd je nog maar weinig serieuze replies over, of ligt dat aan mij? Maar ik denk dat het grootste probleem van je topic nog wel een imago-probleem is. Ga er mee naar een psych, want ik kan je vertellen, een topic met een imago-probleem is een pure hel... :P |
en wtf net alsof je het bijhoud
|
Citaat:
|
Je doet me denken aan mn leugenachtige zielige ex, minstens 5 euro per dag blowen en maar janken dat ie nooit geld had.
En ik haat mijn ex sinds vandaag nog meer dus dit topic gaat dicht (en de werkelijke reden is dat het gewoon nergens over gaat) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |