![]() |
[hip-hop] Rammellzee
Dope shizzle, beetje prog, beetje van alles, is te vinden op soulseek, ik share het trouwens ook, phat beats, en ille rhymes....
Down tips: Beatbop Jamin Zabar Jamin zabar cheesy lipstick Pay the rent[!!] elektro beats (y) ff checke zeker voor cheops en annuhhh :) |
:D
Rammelzee terug? dat is toch dikke old skool?? ga 't s checken, thanx |
Ja, het album heet dus Bi-Conicals of the rammellzee
best wel vet...... ff Offtopic Hoorde net op 3voor12XL zo'n telefoongesprek met Ali B, waarin hij het had over zijn medewerking aan de zwakste schakel...... Had die Jantje smit vet gedist, om dat die achter zijn rug om had zitten lullen :D |
ik heb er weleens van gehoord ja, zal eens downen...
en slug is tot eminem wannabee verklaart door de tmf kijkers (y) |
do we have to show a resume?
als het goed is is het nieuwe album nog te beluistern op 3VOOR12's luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal en ik zou het niet met zoveel woorden zeggen, maar 'dope shizzle' lijkt me inderdaad op zijn plaats. |
Citaat:
Ach laat ze maar denken, kinders. zal het vanavond even luisteren. |
:s geen van allen te vinden via eMule... :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe iemand die metal heet en een hip hop topic opent
:p |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Walter: ik weet niet of het ook echt in de show wordt uitgezonden, maar de zwakste schakel wordt iig vanavond uitgezonden, op RTL4 ofzo, wil het eigelijk ook wel zien, Ali B was fuckin pissed of hehe :D
En dat van Slug en TMF, ja het is TMF, ben wel blij iig geval dat het niet aanslaat bij de mainstream (y) Maar heeft slug nou een solo plaat, of was het met atmosphere??? :confused: @ Testement/ RBN: :cool: |
Ik vond Rammellzee wel aardig vooral de beats zijn erg gruwelijk, helaas vind ik die rap of stem jammer genoeg niet altijd lekker klinken. 'Pay for Rent' is duidelijk het beste nummer op de CD, het is helemaal gruwelijk als die beat op het laatst gaat veranderen van ritme, erg goed.
De sound is opzich wel erg orgineel. |
Citaat:
Maar Ali b is ook geen mc meer een domme clown. |
Citaat:
en slug heeft volgens mij iets van 7 soloplaten maar die zijn hier niet verkrijgbaar en ook heel moeilijk via internet....ik krijg er wel een binnekort :cool: |
ja of import .....
zo'n 40 euro per plaat heb ik gehoord :( |
mja ik krijg m van iemand die ik ken in amerika, nouja moet wel wat betalen maar geen 40 euro.
|
Hmm, ben wel benieuwd naar Slug solowerk. Volgende week is het concert, ik heb er zin in.
En rammellzee ken ik niet, zal ik eens voor kijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |